2.500.000 Ευρώ τσέπωσε ο Τράγκας από την κρατική διαφήμιση μόνο στο πρώτο δεκάμηνο του 2007! Και δεν είναι ο μόνος.. Απλώς είναι ένας από τούς κορυφαίους εκπροσώπους της «δημοσιογραφικής» σχολής «το πάω από δω, το πάω από κει, μέχρι να τα πιάσω».. Πρόκειται για την πιο πετυχημένη και αποτελεσματική σχολή η οποία, ιδιαιτέρως στον λεγόμενο τοπικό «τύπο», έχει εξελιχθεί σε εκτροφείο στυγνών πλην νόμιμων εκβιαστών.. Πρώτη στο φαγοπότι λοιπόν από τον κρατικό κορβανά έρχεται η «Χώρα της Κυριακής» του κ. Τράγκα, παρότι η κυκλοφορία της κυμαίνεται μόνο στα 5.000 φύλλα! «Για την ακρίβεια, το σύνολο των δημοσίων κονδυλίων που εισέπραξε στο δεκάμηνο φέτος έφτασε στο 1.786.118 ευρώ. Αν προστεθεί και η κρατική διαφήμιση που πήρε το καθημερινό της φύλλο, τότε το συνολικό ποσό που εξασφάλισε από το κράτος ως διαφήμιση, φτάνει στα 2.500.000 ευρώ!.. Για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης, θα πρέπει να σημειωθεί ότι μεγάλες σε κυκλοφορία κυριακάτικες εφημερίδες, με πωλήσεις πάνω από 150.000 φύλλα, μόλις και μετά βίας φτάνουν στο 1.000.000 ευρώ. Κι ενώ για τις τελευταίες θα μπορούσε κανείς να πει ότι «παίρνουν αυτά που ενδεχομένως να τους αναλογούν», για την πρώτη τι θα μπορούσε να ισχυρισθεί»; (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 09/12/07) βλέπε εδώ. Θαυμάστε ελεύθερη αγορά και ελεύθερο ανταγωνισμό! Οι κρατικοί οργανισμοί και ελεγχόμενοι από το δημόσιο φορείς δεν τοποθετούν τις διαφημίσεις τους αναλόγως την απήχηση και την καταξίωση πού έχει το «μέσον» στην κοινωνία, αλλά αναλόγως τις διαπλοκές και τις υποχρεώσεις τους..
Είδατε πώς ο τύπος «ελέγχει» την εξουσία;