Πολλοί έσπευσαν να εκμεταλλευτούν ποικιλοτρόπως το προηγούμενο κείμενο μου, με διάφορες αναρτήσεις στην μπλογκόσφαιρα, φυσικά ο καθένας απ την δική του οπτική και τα δικά του συμφέροντα.. Δεν περίμενα να γίνει αυτό, τουλάχιστον τόσο απροκάλυπτα.. Πέραν τούτου ενδεχομένως και ο συναισθηματικός του τόνος (αλήθεια και ποιον δεν συγκλονίζει ένα τέτοιο σύνθημα) μπορεί να δίνει αφορμή για απαράδεκτους σχολιασμούς..
Επειδή όμως τελικά το αυτονόητο δεν είναι αυτονόητο, τονίζω τα εξής: Προφανώς και ο δράστης του συνθήματος δεν είναι ο ..Αλέκος(!) και προφανώς η πράξη αυτή δεν χρεώνεται στον ΣΥΡΙΖΑ.. Αυτά τα λένε είτε όσοι «καταλαβαίνουν» μόνο αυτά που θέλουν να καταλάβουν και θα τα «καταλάβαιναν» ακόμα και χωρίς να διαβάσουν το κείμενο, είτε όσοι πάσχουν από ανεπάρκεια σκέψης βαριάς μορφής.. Το κείμενο μου επί της ουσίας θέτει ξεκάθαρα ένα απλό πολιτικό ερώτημα:
Ορισμένες πολιτικές συμπεριφορές και επικοινωνιακές τακτικές, ο ξύλινος και απρεπής λόγος που δυστυχώς υιοθετεί προσωπικά και ο Αλέκος Αλαβάνος, κάποιες ακραία αντιδημοκρατικές θέσεις όπως στο ζήτημα της καθολικής ψηφοφορίας, κάποιες εκκωφαντικές σιωπές, κάποια μασημένα λόγια σε τραμπούκικες συμπεριφορές κλπ, κλπ, όλα αυτά τελικά ενισχύουν ή αποτρέπουν την δημιουργία ενός κλίματος που φτάνει στο σημείο να παράγει ακόμα και τέτοια απάνθρωπα συνθήματα για τα οποία ΟΛΟΙ μας ανεξαιρέτως πρέπει να ντρεπόμαστε; Η πολιτική δεν είναι μόνο αντιπολίτευση. Το να φύγει ο ένας για να αναλάβει ο άλλος είναι το χειρότερο κακό. Η πολιτική είναι κυρίως ευρύτερη παρέμβαση στην κοινωνία και σε όλους τούς τομείς της ζωής! Για ό,τι λοιπόν αφορά συγκεκριμένα στον τομέα των πανεπιστημίων, με ποιόν συγκεκριμένο τρόπο και ποιες συγκεκριμένες πολιτικές ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να αποτρέψει τα απαράδεκτα φαινόμενα που κατά κοινή ομολογία όλοι παραδέχονται ότι μαστίζουν το χώρο και απασχολούν την κοινωνία; Το φοιτητικό κίνημα, στο πλαίσιο της αυτονομίας του, οφείλει να ενδιαφέρεται ΚΑΙ για αυτά τα προβλήματα ναί ή όχι; Αν δεν κάνει Ο ΣΥΡΙΖΑ και η αριστερά αυτό που οφείλει να κάνει, από ποιόν περιμένει να το κάνει; Από τους μυαλοφυγόδικους χουλιγκάνους, το κράτος ή από την Δεξιά; Τόσο απλά είναι τα πράγματα Αλέκο.. Τόσο απλά.. Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού..
«Εκκωφαντικές σιωπές»;
I hear you.
Σοφιστή όταν λες πως ο καθένας έσπευσε να εκμεταλλευτεί το κέιμενο σου «σύμφωνα με τα δικά του συμφέροντα» τι ακριβώς εννοείς; Όποιος διαφωνεί μαζί σου και με τα πολιτικά ερωτήματα που θέτεις είναι κακόβουλος και πάσχει «από ανεπάρκεια σκέψης βαριάς μορφής»; Δε λες ευθέως πως για τα κατάπτυστα συνθήματα φταίει ο κος Αλαβάνος το λες πλαγίως. Του καταλογίζεις ξύλινο και απρεπή λόγο, μασημένα λόγια και σιωπές που εν τέλει «ενισχύουν» τέτοιες συμπεριφορές. Ο ΣΥΝ είναι ένας πολυτασικός χώρος στον οποίο συνυπάρχουν πολλές και διαφορετικές πολιτικές απόψεις, προφανώς διαφωνείς με τη σημερινή του πολιτική την οποία εκφράζουν σε επίπεδο κορυφής ο Αλαβάνος και ο Τσίπρας. Είναι θεμιτή η διαφωνία και η αντιπαλότητα στην πολιτική . Από που κι ως που όμως κατηγορείς τον Αλαβάνο πως διατυπώνει λαικίστικο και απρεπή λόγο; Ο κος Αλαβάνος έχει αλλάξει την πολιτική του κόμματος από τότε που ανέλαβε στην ηγεσία του , παρεμβαίνει ενεργά στην κοινωνία κι αυτό αποτυπώθηκε στις τελυταίες εκλογές με την άνοδο των ποσοστών του ΣΥΡΙΖΑ. ΣΕ ότι αφορά τις ανοιχτές διαδικασίες ψηφοφορίας το κόμμα έχει τοποθετηθεί επισήμως υπέρ της καθολικής ψηφοφορίας στις πρυτανικές εκλογές.
Δεν εννοώ τα σχόλια, αλλά τις διάφορες αναρτήσεις που έγιναν στην μπλογκόσφαιρα.. Δεν κάνω παραπομπές με λίνκ γιατί ίσως αυτό τούς εξυπηρετεί καλύτερα.. Κατά τα άλλα φαίνεται ότι ούτε την Βουλή παρακολουθείς ούτε και γενικότερα την πολιτική ζωή.. Ούτε και στο ερώτημα απαντάς.. Πάντως ο Σύριζα έχει θεσμοθετημένη τη διαφωνία.. Μην κάνεις έτσι λοιπόν στην κριτική..
Τα ποσοστα, τα ποσοστα,
πεσανε τα καυμενα,
σε λιγο ακομα θα τα δεις
στο δρομο πεταμενα.
(Προφητικο-προκλητικο ασμα).
Αντιπαρέρχομαι τα περί «ανεπάρκειας σκέψης βαριάς μορφής», που δεν αποπνέουν ιδιαίτερη πολιτική ευαισθησία απέναντι σε όσους χρησιμοποίησαν επιχειρήματα για να διαφωνήσουν με το προηγούμενο κείμενο σου.
Και στα δύο σου κείμενα, επιμένεις να εγκαλείς προσωπικά τον Αλέκο Αλαβάνο, συνδέοντας αυθαίρετα την πολιτική που ακολουθεί αυτός και η παράταξη του με πάσης φύσεως ακρότητες. Κι εγώ σου λέω ότι τις ακρότητες τις προκαλεί η αλαζονική και καταστροφική πολιτική που ακολουθεί η ίδια η κυβέρνηση και όχι η επιθετική τακτική του όποιου Αλαβάνου. Τις ακρότητες τις προκαλούν οι αιματοβαμμένες ζαρντινιέρες κι ένας πρωθυπουργός που δεν ντρέπεται να αποκαλέσει «ταραξίες» ένα ολόκληρο φοιτητικό κίνημα. Τις ακρότητες τις προκαλεί ο κύριος Στυλιανίδης, που βλέποντας ότι δεν θα καταφέρει να αναθεωρηθεί το άρθρο 16, εφευρίσκει φανταστικά παραθυράκια για να παρακάμψει το σύνταγμα. Τις ακρότητες τις προκαλούν οι δημοσιογράφοι-φερέφωνα της εξουσίας, που καλλιεργούν στον ελληνικό λαό την εντύπωση πως όποιος αντιτίθεται στις μεταρρυθμίσεις είναι αλήτης που καίει την ελληνική σημαία. Τις ακρότητες τις προκαλούν οι προβοκάτορες κι οι φοιτητοπατέρες που – σε αντίθεση με τον ΣΥΡΙΖΑ – δεν θέλουν την καθολική ψηφοφορία στις πρυτανικές εκλογές. Τις ακρότητες τις προκαλούν αμελητέες μειοψηφίες φοιτητών και μαθητών, που στο κάτω-κάτω είναι οργισμένοι και πιτσιρικάδες (όπως ακριβώς ήταν μερικοί από τις δικές μας γενιές κάποτε).
Επίσης, όταν κάποιοι ξεπουλάνε τα πάντα και καταρρακώνουν μια ολόκληρη χώρα, δεν υφίσταται ζήτημα απρέπειας απέναντι τους επειδή ένας πολιτικός αρχηγός τους συγκρίνει με «νονούς» ή τους κατηγορεί ότι δεν είναι ικανοί να διαχειριστούν ούτε συνοικιακό σουπερμάρκετ. Το βρίσκω απείρως προτιμότερο από το να ρίχνει κάποιος την ευθύνη στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στον αμερικανικό ιμπεριαλισμό (γενικώς και αορίστως) ή να ξοδεύει το μισό χρόνο της ομιλίας του για να στηλιτεύσει το «αντίπαλο» κόμμα της αριστεράς .
Τέλος, σε διαβεβαιώ ότι στην «εκκωφαντική σιωπή» (φράση της οποίας το copyright μου ανήκει) ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε την παραμικρή ανάμειξη – αν και κάποια από τα στελέχη του στήριξαν την πρωτοβουλία διακριτικά με την παρουσία τους.
Υ.Γ. Σου υπενθυμίζω ότι ο πρόεδρος της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ ήταν ο πρώτος που ευχήθηκε από το βήμα της βουλής ταχεία ανάρρωση στην κυρία Γιαννάκου, και μάλιστα μιλώντας ανθρώπινα και καθόλου ξύλινα. Συμπτωματικά, η ευχή του «να επιστρέψει στο παιδί της» ήταν το πρώτο πράγμα που απασχολούσε την ίδια όταν βγήκε από το νοσοκομείο (σύμφωνα με δήλωση της).
@Ελικας
Εντάξει φίλε μου.. Δεν νομίζω ότι διαφωνούμε ως προς τον ρόλο και τις ευθύνες των κυβερνώντων.. Φαίνεται όμως ότι διαφωνούμε βαθιά ως προς το τι κάνουμε εμείς και το τι πρέπει να κάνουμε..
Πάντως το είπε καλύτερα από όλους χθες η Αλέκα αναφερόμενη στο Πασόκ και τον Συριζα: Μερικοί νομίζουν ότι πολιτική και αγώνας είναι ποιος θα βρίσει περισσότερο τον πρωθυπουργό..
Τέλος πάντων.. Συμφωνούμε στον ρόλο της κυβέρνησης, κάτι είναι και αυτό.. Ας μείνουμε λοιπόν σε αυτά που μας ενώνουν.. (πολύ καλό το εκκωφαντική σιωπή)
Το 2006 έγιναν διαδηλώσεις ενάντια στο πόλεμο Ισραήλ-Χεζμπολα με την οργάνωση του παμε&την υποστήριξη του συριζα. Στην διαδήλωση της θεσσαλονίκης βεβηλωθηκε το μνημείο του ολοκαυτώματος με την αφισοκόλήση πάνω στο μνημείο αφίσσων κατά του πολέμου. Η Ισραηλιτική Κοινότητα της πόλης διαμαρτυρήθηκε για την βεβηλωση με αποτέλεσμα να διοργανωθεί μια νέα διαδήλωση ενάντια στην ίδια την Ισραηλιτική Κοινότητα με παρομοιας αισθητικής συνθήματα&αποκλεισμό των γραφείων της. Αυτή η διαδήλωση υπήρξε η πρώτη κατά της ίδιας της Ισραηλιτικής Κοινότητας από το τέλος του Β’ΠΠ.
Ο Ριζοσπάστης προφανώς δεν καταδίκασε την διαδήλωση&αντίθετα κάλυψε πλήρως τους διαδηλωτές. Ο συν δεν σχολίασε τίποτα ενώ η μόνη οργάνωση που θεωρεισαι απαραίτητο να εκφράσει την αλληλεγγύη της ήταν μια μικρή αναρχική ομάδα.
Ο κ.Τσίπρας σε συνέντευξη που ευγενικά έδωσε στο ιστολογιο μου πριν αναλάβει την προεδρία,αρνήθηκε να καταδικάσει το γεγονός.
Αυτα τα αναφέρω γιατί επιχειρείται να αναιρεθούν οι οποίες υποχρεώσεις μιας υπεύθυνης πολιτικής παρουσίας. Οι διαμαρτυρίες είναι δικαίωμα του καθενός και να προσθέσω ότι ο συριζα δεν έχει καμμία υποχρέωση να καταδικάσει τα συνθήματα. Είναι ηθική υποχρέωση όμως να αποστασιοποιηθεί από τις πράξεις ανθρώπων που επικαλούνται το κόμμα του, όταν θεωρεί ότι δεν το εκφράζουν. Έχει την δυνατότητα να μην το κάνει αλλά ταυτόχρονα οι ψηφοφόροι του έχουν την δυνατότητα να σχολιάσουν την στάση του. Η αναφορά έγινε πριν γιατί θέλω να δείξω ότι, παρά το παρελθόν του, ο συριζα δείχνει ανοχή σε τακτικές που δεν αρμόζουν στο χώρο του και στην ιστορία του. Ούτε ταυτιζώ τον σύριζα με τους οποίους «κουκουλοφορους» αλλά και ούτε θεωρώ ότι η στάση τομ είναι αθώα& η συνέντευξη μου στον κ.Τσιπρα είναι ενδεικτική της άρνησης να ληφθεί μια στάση ενάντια σε απαράδεκτες συμπεριφορές.
Εδω πληρωνονται ολα , οι επικοινωνιακοι μικρομεγαλισμοι, η γλωσσα αριστεριστικης σαλατας και ο κατηφορος που χασκει μπροστα μας
Δυστυχώς Αλέκο τελειώνουν και τα μαύρα. Στερεύει και η πρέζα (παρα τις φιλότιμες προσπάθειες των ΗΠΑ στο Αφγανιστάν), μαύρα τα μαντάτα για τη Νατοϊκή αριστερά. Πόσες τράπεζες κάνει το 18%;
εχουν φαει ολοι ενα κολλημα με τον συριζα και γραφουν οτι να ναι
εχει καταντηει αηδια
(δεν ειμαι συριζιακος)
απλα βλεπω διαφορους να χουν βρει ενα αποκουμπι για να ασχολουνται
υπαρχει πλεον κοσμοσ που αν δει τον αλαβανο να λεει
καλημερα παιδια
θα βρουν πραματα του σουρουν
και καλα να στοχοποιειες εναν συγκεκριμενο χωρο
αντιπροτασεισ κανει κανεις;
επισης αυτο με το αγαλμα οντως ηταν καφριλα
τους νεκρους και τα θυματα πρεπει να τα σεβονται ολοι
Φίλε μου, είμαι ένας από αυτούς που αναδημοσίευσαν το πρώτο κείμενο στο blog μου , με την προέλευσή του και χωρίς προσωπικό σχολιασμό. Αν αυτό σε ενοχλεί το κατεβαζω αμέσως. Πάντως θα ήθελα να σου πω ότι την ανάρτηση την έκανα όχι μόνο γιατί ήταν εντυπωσιακή, αλλά και γιατί συμφωνησα με το περιεχόμενο. Θεώρησα ότι με εκφράζει σε μεγάλο βαθμό.
Επίσης θα ήθελα να σχολιάσω ότι το σύνθημα αυτό σίγουρα δεν το έγραψε ο Αλέκος, αλλά είναι ο ηθικός αυτουργός κατά τη γνώμη μου, μαι και στην κινητοποίηση των φοιτητών είχε ο ίδιος προσωποποιήσει αυτόν τον αγώνα εναντίον της ΓΙαννάκου, όπως κάνει και με άλλους πολιτικούς του αντιπάλους. Νομίζω πως είναι χαρακτηριστικό του γνώρισμα, το οποίο προκαλλεί…
Το συνθημα με συγκολινισε και μενα.Και ειχα παρομοιο περιστατικο με την Γιαννακου σε ατομο της οικογενειας μου-πιο δικο μου δεν γινεται.Απυθμενος κωλοπαιδισμος.Τους ευχομαι τα ιδια σε οσους τα γραψανε και σε οσους κανουν τα στραβα ματια.Αρκει ενα το «καατδικαζουμε φυσικα» .Ουτε αυτο δεν εχουν τα κοτσια να το κανουν ; Ας πανε στον Λακη να τους υποστηριξει…
@ δον κιχώτη
Μην σου φαίνεται παράξενο που ασχολούμαστε με τον ΣΥΡΙΖΑ, τον Α. Αλαβάνο και τον Α. Τσίπρα. Ήταν η πορεία και ο λόγος του Αλαβάνου στην Ευρωβουλή, είναι το νέο της ηλικίας του Τσίπρα, είναι η πλήρης απογοήτευση με τους νέους των δύο μεγάλων κομμάτων που μας έκανε να στραφούμε στον «λόγο» του ΣΥΡΙΖΑ, άρα και ακόμα μεγαλύτερη η απογοήτευση για τέτοιου είδους συμπεριφορές. Με λίγα λόγια, να ανησυχείς όταν δεν ασχολούνται πια μαζί σου. Διότι τότε, το πιθανότερο είναι πως ΔΕΝ τους ενδιαφέρεις (δες ΠΑΣΟΚ).
Προσωπικά, έχω αρχίσει να μην ενδιαφέρομαι…
Τελικά, ο μόνος τρόπος να υπάρξει αυτοδύναμη κυβέρνηση ξανά σ’ αυτή τη χώρα είναι να ιδρύσει κάποιος ένα κόμμα που θα λέγεται «ΑΝΤΙ-ΣΥΡΙΖΑ». Ούτε θέσεις χρειάζεται να έχει, ούτε πρόγραμμα, ούτε τίποτα. Απλά θα λασπολογεί και θα ειρωνεύεται με περισσό μίσος οτιδήποτε λέει ή κάνει ο Αλαβάνος κι ο Τσίπρας.
Δηλώστε συμμετοχή τώρα, μπας και πάρετε και κανένα υπουργείο.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, το σχόλιο αυτό δεν απευθύνεται στον οικοδεσπότη, που – αν μη τι άλλο – κάνει έντονη κριτική ορμώμενος από τα προσωπικά αντανακλαστικά του σε φαινόμενα που θίγουν την πολιτική του ευαισθησία.
Μακάρι να μπορούσα να πω το ίδιο και για τους υπόλοιπους…
Σοφιστή, δεν ξέρω αν έχεις βρεθεί σε πορεία τέτοιου τύπου, αλλά όποιος νομίζει ότι πχ τα φρικιά ελέγχονται είναι αφελείς. Ούτε η ΚΝΕ δεν κατάφερε να τους ελέγξει ορισμένες φορές. Πολλώ δε μάλλον οι χάρχαλοι του ΣΥΡΙΖΑ.
Πετάει ένα φρικάκι ένα σύνθημα, το πιάνει ο χαβαλεδιάρης κόσμος και έτσι διαδίδεται. όπως στο γήπεδο ένα πράμα, αν και δεν έχω πάει στο γήπεδο ποτέ μου.
Για να είμαι καθαρή, δεν υπερασπίζομαι κανέναν, απλώς εκθέτω το πώς έχει η κατάσταση και γιατί θεωρώ άδικω να εγκαλείται κάποιος συγκεκριμένα (οποιοσδήποτε έτσι; δε με νοιάζει αν είναι ο Αλαβάνος ή ο Γιώργος ή όποιος να ναι) για κάτι τέτοιο. Δεν έχει νόημα.
Μα είναι δυνατόν να ελεγχθούν οι πορείες; Φυσικά και κανείς απολύτως δεν μπορεί να τις ελέγξει αλά ούτε και πρέπει να ελέγχονται έτσι και αλλιώς.. Πρέπει να είναι ελεύθερες.. Τέτοιου είδους συνθήματα υπήρξαν και θα υπάρχουν.. Το ζήτημα επαναλαμβάνω είναι το ποια είναι η στάση σου και η πολιτική σου απέναντι σε αυτά τα φαινόμενα.. Πολύ περισσότερο όταν και ο ίδιος δίνεις το παράδειγμα του απρεπή και του υβριστή όπως λέει και η Αλέκα. (στο προηγούμενο σχόλιο μου-απάντηση στον φίλο τον Ελικα, έγραψα γι αυτό). Γιατί είπαμε. Πολιτική δεν είναι μόνο η αντιπολίτευση, αλλά ευρύτερη παρέμβαση στην κοινωνία..
@dentalan
Προφανώς και δεν εννοώ εσένα φίλε μου.. Δυστυχώς βλέπεις ότι δεν μπορώ να τούς υποδείξω με λινκ γιατί δεν θέλω να τούς στείλω κόσμο.. Ας τους μόνους τους..
Кроткая,
επομένως καταλήγουμε στο Δαρβίνο. Όμως, αν αρχίσουμε να μιλάμε για «τα πιθήκια του ΣΥΡΙΖΑ/της ΚΝΕ/του Κάποιου», μπορεί να θεωρηθούμε σύντροφοι του «φυλετιστή» κ. Πλεύρη.
Ετεροπροσδιορισμός über alles. Mα, είναι δυνατόν μια «σκεπτόμενη νεολαία» να υιοθετεί άκριτα ό,τι δει στους τοίχους;
Δεν μπορούν να ελεγχθούν οι πορείες; Μα τότε θα μπαίνει ο κάθε κακόψυχος και θα υβρίζει ασύστολα και θα γράφει συνθήματα υβριστικά, όπως αυτό, που αποτέλεσε αφορμή για το άρθρο σας, κ. σοφιστή, και εντέλει θα εκτεθεί εκείνη η οργάνωση, που είχε την ιδέα για την πορεία. Και εκείνο, που έχει αποδειχθεί, είναι ότι σε ένα σύνολο 200-300 διαδηλωτών, οι ταραξίες ανέρχονται σε 30-40 το πολύ. Τόσο τρομερό είναι να ελεγχθούν;
Στο νου μου έρχεται μια πορεία, που είχε οργανώσει το Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα προ ολίγων ετών. Οι αγώνες του Δικτύου στον τομέα του είναι σημαντικοί και αναγνωρισμένοι από πολλούς Έλληνες. Πλην, όμως, σε εκείνη μια ομάδα, που διαδήλωνε με το Δίκτυο, άρχισε να εκτοξεύει εμετικά συνθήματα κατά της κας. Μπακογιάννη, τα οποία έγραψε και σε τοίχους. Την επομένη ρωτήθηκε ο κ. Γιαννόπουλος, Πρόεδρος του Δικτύου για την αδυναμία του Δικτύου να σταματήσει αυτούς τους ταραξίες. Η απάντησή του; » Μα δεν μπορούν να αμαυρωθούν οι αγώνες μας από λίγους ταραξίες. » Αποτελεί αυτό καταδίκη όσων έγιναν από έναν άνθρωπο, που είχε την ευθύνη για την οργάνωση της διαδήλωσης αυτής; Ή μηπως δεν μπορούσε να ελέγξει λίγα άτομα; Και εκείνη η πορεία του Δικτύου είχε πάρα πολύ κόσμο.
σορρυ παιδες,αλλα τα στελεχη του συριζα μονο αν εχουν μικροφωνο μπροστα τους θα καταδικασουν αναρχικες συμπεριφορες(χωρις ιδιαιτερο ενθουσιασμο)(δεν υπονοω κατι για τον γιο του γνωστου στελεχους ή καποιους που χουν γινει βουλευτες στο κομμα)
κατα αλλα συριζαιοι δεν εχουν συμμετασχει με αναρχικους σε εκδηλωσεις και πορειες?
επιπλεον ο τραμπουκικος λογος μεσα στο κοινοβουλιο δεν πυροδοτει και συνθηματα σαν και αυτα που λετε βγαλμενα αυτονοητα απ τον χωρο της αριστερας?
για το καταντημα των πανεπιστημιων δεν φταινε κυριως αριστεροι κυκλοι?καθως και οι συνδικαλοπατερες των κομματων?
απ αυτους που παλευουν για την διατηρηση ενος σαθρου συστηματος αν οχι και ενισχυση του περιμενουμε λυσεις?
αυτο που συμβαινει με την ρεφορμιστικη αριστερα στην ελλαδα και τα πανεπιστημια ειναι παγκοσμια πρωτοτυπια αναμεσα στα αναπτυγμενα κρατη..περνιεται και για προοδευτικο.
τελος παντων τα πα και στο αλλο νημα.οσο μακιγιαζ και αν πεφτει η νυμφη δεν βλεπεται.τελεια
και εν τελει ας μην κρυβομαστε…τα στελεχη του συριζα αν δεν ενθαρρυνουν ενεργειες σαν αυτες που αναφερατε κτλ τουλαχιστον τις ανεχονται..ειναι το κομμα που ερχεται πλησιεστερα στην ιδεολογια οσων τα σπανε στα ΑΕΙ περισσοτερο απο καθε αλλο κοινοβουλευτικο κομμα…
ας μην κανουμε πως δεν βλεπουμε τον γκοτζιλα να περναει μπροστα μας
File sofisti e8ixses ena 8ema pou einai tampou sthn blogosfera To megalyero pososto twn osoun blogaroun einai aristeroi kai fans toy syriza Enoite oti tha sou thn pesoun agria Egw exw faei vrisimo xodro gia ayto to 8ema apo to Martio pou yparxw san bloger
O stenos pyrinas twn psifoforwn tou syriza einai 2,94-3,2% Randevou stis ekloges paidia….
@Kwstas,
Υπάρχει όμως μια μεγάλη διαφορά. Οτι εγώ δεν έχω κρύψει πως με ενδιαφέρει αυτός ο χώρος..
Εχεις δίκιο, πως και δε το σκέφτηκα να το εξαργυρώσω; Πάντως με τέτοιες εκπτώσεις στο τι απαιτείς από το κόμμα σου ξεκίνησε και η ηθική απαξίωση άλλων αριστερών και κεντροαριστερών χώρων.
Με βρίσκει σύμφωνο η κριτική του σοφιστή, η οποία δεν είναι μόνον δική του.
Να ξεκαθαρίσω λοιπόν πως δεν έχω κάτι προσωπικό εναντίον των κκ ΑλΑλ και ΑλΤσ, ούτε με τις φάτσες τους. Ούτε υποστηρίζω πως οι άλλοι είναι περιστερές κλπ. Απογοήτευση το λένε, ακόμη και αν δεν περίμενα πολλά απο εκεί. Πόσο πια λαϊκισμό όμως να αντέξει κανείς? Πολιτική με προσευχές γίνεται; Λεφτά – δουλειά – σύνταξη νωρίς – παιδεία – υγεία για όλους – όχι πόλεμος. Υπάρχει κανείς που να διαφωνεί; Πώς θα γίνουν όμως όλα αυτά;
Δεν θα αναφερθώ στην πολιτεία των φοιτητικών παρατάξεων (όλων τους). Μόνο και μόνο η παράθεση εμπειριών και συμπερασμάτων χρειάζεται πολύ χώρο..
Δεν θεωρώ το εαυτό μου πως ανήκει στον χώρο του ΣΥΡΙΖΑ. Από την άλλη, έχω πλέον καταλήξει πως δεν με εκφράζουν ούτε τα άλλα κόμματα. Παραμένω in limbo που λένε. Αυτό μου έχει δώσει την ευκαιρία να ακούω αποστασιοποιημένος τις διάφορες απόψεις, να παρατηρώ πολιτικές συμπεριφορές.
Μεγαλύτερη εντύπωση μου κάνουν τα κείμενα του Α. Καρκαγιάννη στην Καθημερινή. Άνθρωπος της αριστεράς, έχοντας αγωνιστεί, φυλακισθεί, εξοριστεί. Παρόλα αυτά, έχει το ηθικό θάρρος να κρίνει και να κατακρίνει την στάση της αριστερά και ολόκληρης της αντιπολίτευσης, όταν η πράξεις και αποφάσεις τους, πολύ λίγο έχουν κάνουν με αυτό που διαλαλούν ως προοδευτική κίνηση. Ίσως θα ήταν καλό να διαβάζουμε και να προσέχουμε ανθρώπους με την ιστορία του Καρκαγιάννη, πέραν τις όποιας κομματικής γραμμής μας εκφράζει.