Οι πρώτοι γάμοι ομοφυλοφίλων στη χώρα είναι γεγονός! Σήμερα το πρωί στις εφτά τα δύο ζευγάρια παντρεύτηκαν τελικά με πολιτικό γάμο στο Δημαρχείο της Τήλου. Ως μάρτυρες μάλιστα παραβρέθηκαν κάτοικοι και νεολαίοι του νησιού. Ο κος Αλιφέρης, εξαιρετικός δήμαρχος, μορφωμένος και ανθρώπινος, δήλωσε ότι όχι μόνο δεν υπάρχει νομική απαγόρευση αλλά το θέμα αφορά κυρίως στα ανθρώπινα δικαιώματα και γιαυτό τέλεσε τους γάμους παρά τις απειλές του εισαγγελέα κου Σανιδά. Το ζήτημα τώρα είναι αν οι γάμοι αυτοί θα έχουν νομική ισχύ ή αν θα θεωρούνται ως μη γενόμενοι. Πάντως έγκριτοι νομικοί δηλώνουν ότι οι γάμοι τελέστηκαν νόμιμα και είναι απολύτως έγκυροι. Αν κάποιοι έχουν αντίθετη άποψη ας προστρέξουν αυτοί στα δικαστήρια για να τούς ακυρώσουν! Μπράβο δήμαρχε, μπράβο και στο νησί, πάντα τέτοια! Συγχαρητήρια από καρδιάς στους νεόνυμφους και βίον ανθόσπαρτο! (Μα καλά γάμος με τέτοια ακρίβεια ρε παιδιά; Χαράς το κουράγιο σας..)
ΝΕΩΤΕΡΑ: Το αυταρχικό κράτος δια μέσου του εισαγγελέα ακύρωσε τούς γάμους και άσκησε δίωξη στον Δήμαρχο για παράβαση καθήκοντος..
Αντε βρε παιδια…Καλα στεφανα στις ανυπαντρες!!!
ante epitelous na mpas kai anoixoun ta matia tous merikoi! ta sinxaritiria ston dimarxo o opoios milise se ena radiofoniko stathmo kai itan ekpliktikos!!!
είναι κατάντια να συζητάμε πράγματα που σε άλλες χώρες είναι ήδη λυμένα. δεν έχει να κάνει με αριστερά δεξιά και τέτοιες παπαριές, έχει να κάνει με σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια. εάν θέλουν δύο άτομα του ίδιου φύλλου να παντρευτούν έχουν το ΚΑΘΕ δικαίωμα. τέλος κουβέντας (τουλάχιστον για μένα)
BRAVO STON DIMARXO
Ta xw xwsei kai sto blog toy preza oti einai a8lio ayto pou grafei Ti 8a pei anypadres? Enoi tis anypadres aderfes? Einai aparadekto kai ratsistiko na ekfrazete kapios etsi gia tous omofilofilous
Μια παρατηρηση μονο.
Στην Ευρωπη, μονο σε τρεις χωρες, ισχυει αυτου του ειδους ο γαμος.Στην πλειονοτητα των αλλων, ισχυει το συμβολαιο, η οπως αλλοιως το λενε, που καλυπτει τα πασης φυσεως νομικα θεματα,(κληρονομικα κ.α.), για τους ανθρωπους αυτους.
Αν εγώ θέλω να παντρευτώ με έναν χιμπατζή,έχω δικαιωμα να τελέσω τον γάμο μου στο όμορφο νησί της Τήλου;
Πιστεύω ότι θα γίνει σεβαστό το αναφαίρετο ανθρώπινο δικαίωμα μου στην οικογένεια και θα μου επιτραπεί και η υϊοθεσία κάποιου μικρού αργότερα,είτε ανθρωπάκου,είτε χιμπατζάκου.
Ζήτω τα ανθρώπινα δικαιώματα λοιπόν.
Και συγχαρητήρια στον πανέξυπνο δήμαρχο για την διαφήμιση στο νησί του.
Η επόμενη Μύκονος βρέθηκε.
Ελπίζω να συμφωνούν και οι κάτοικοι στην μετατροπή του νησιού τους σε gay and lesbian προορισμό.
Συγχαρητήρια και βίον ανθόσπαρτο από καρδιάς στα παιδιά. Και καλούς απογόνους βεβαίως.
Συμφωνώ απόλυτα με τον passenger1975. Ο γάμος ενδιαφέρει το δίκαιο από μία μόνο σκοπιά: την περιουσιακή – την οικονομική αν θέλετε. Από την άποψη των κληρονομικών δικαιωμάτων, από την άποψη της αξίωσης ψυχικής οδύνης κλπ. Γι’αυτό το λόγο βασικά υπάρχουν και οι σχετικοί νόμοι και οι σχετικές ρυθμίσεις στον Αστικό Κώδικα. Είναι σωστό επίσης ότι πουθενά ο νόμος δεν κάνει λόγο για ετερόφυλα ζευγάρια (αν και μάλλον αυτό δεν αφορά τη βούληση του νομοθέτη, παρά το ότι το ’83 που τέθηκε σε ισχύ το νέο οικογενειακό δίκαιο ο γάμος ομοφυλόφυλων θεωρείται χιούμορ επιθεώρησης)..
Δεν θεωρώ ότι είναι το απάυγασμα της όποιας προοδευτικότητας οι γάμοι των ομοφυλοφύλων (κάτι τέτοιο θα ήταν η κατάργηση του γάμου για όλους κατά τη γνώμη μου).
Θεωρώ όμως σημαντικό να αναγνωρίζεται το δικαίωμα -με πλήρεις τις έννομες συνέπειες – για όσους το επιθυμούν να συνεχίσουν κατ’αυτό τον τρόπο τη ζωή τους. Κάτι που τελικά είναι πολύ πιο σημαντικό από την όποια ενδεχομένως παράλληλη προσπάθεια του δημάρχου να άναδείξει τουριστικά το νησί του.
σύμφωνα με την ελλειπή μου, ομολογώ, πληροφόρηση, το συμβόλαιο συμβίωσης, εκεί που έχει αφαρμοστεί, ανεξαρτήτως φύλου, καλύπτει το οποιοδήποτε ζεύγος ανθρώπων. ακόμα και αυτών που ΔΕΝ έχουν σεξουαλική σχέση. απλά για κάποιο λόγο, έχουν αποφασίσει να μοιραστούν κάποια πράγματα στη ζωή και να διευθετήσουν και κάποια συνταξιοδοτικά κλπ δικαιώματα. προχωρω λοιπον πάρα πέρα. αν και ξέρω ότι αυτό θα φανεί ακόμα πιο αδιανόητο. κι όμως, επί τη ευκαιρία, θα ξαναπω ότι η πραγματική ελευθερία σημαίνει και μη-εξάρτηση, και μη-εμπάθεια. απλά στην ελλάδα, το βλέπουμε και το αντιμετωπίζουμε σαν «γάμο ομοφιλοφύλων», δηλ. βλέπουμε μόνο μία και μοναδική διάσταση, από τις πολλές που έχει το θέμα. γιατί το θέμα είναι με ποιό τρόπο η συμβίωση των ανθρώπων θα απεξαρτηθεί από τη διαιώνιση της περιουσίας, από και προς άτομα που συνδέονται μέ αίμα και σπέρμα. συμπτωματικά εντελώς, οι ομοφυλόφιλοι αποτελούν αυτή τη στιγμή την πρώτη σειρά της μάχης που δίνεται για αποσύνδεση της σχέσης -όποιας σχέσης- από την ασφάλεια που απορρέει από την συγγένεια αίματος ή/και από τη σεξουαλίκή σχέση. είναι ένα «βήμα» της κοινωνίας, για να ξεφύγει από έναν τύπο σχέσεων που συνδέεται με την ασφάλεια, την αποκατάσταση και την ανταπόδοση προς έναν άλλο τύπο σχέσεων, πιο ελεύθερων. με επίγνωση ότι υποστηρίζω κάτι που άπτεται του ιδεαλισμού και της ουτοπιας, χαιρετώ.
υ.γ.όσο για τα σχόλια που έχω ακούσει σήμερα από ΜΜΕ κλπ, είναι ενδεικτικά ότι η κοινωνία όταν ακούει «γάμος» παραπέμπει αυτόματα σε νυφικά, τούλια, αιώνιους όρκους και λοιπά κιτσαριά. και ελπίζω και η κοινότητα των ομοφιλοφύλων να υποστηρίξει το αίτημά της, με υποστήριξη απ΄ όλους, άρα και χωρίς οράματα να αντικατασταθεί η μία σύμβαση, με άλλην εξίσου υποτιμηκή για την ανθρώπινη υπόσταση. προκειμένου και όλοι να θέσουμε τους όρους της υγιούς συμβίωσης, για όλα τα φύλα, για όλες τις προτιμήσεις, για όλους τους ανθρώπους.
ΞΕΦ-ΤΗΛΟΣ: ΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
από http://www.olympia.gr
Μια φορά και έναν καιρό, σε έναν τόπο μακρινό που τον έλεγαν Ξεφτήλο, ζούσε ένας βασιλιάς που τον φώναζαν Αλί Φέρει. Ήταν παρατσούκλι, γιατί από τη στέψη του και μετά μόνο δεινά έφερνε στο έρμο κείνο μέρος. Εως ότου ένα βράδυ ήρθε στον ύπνο του η καλή νεράιδα και του είπε ένα φοβερό μυστικό, πως δηλαδή θα έκανε καλό στον τόπο του με μιά απλή κίνηση.
Ήρθε το ξημέρωμα και ο Αλής δεν έχασε λεπτό. Γνωρίζοντας πως ο Σουλτάνος, ενώ λάτρευε τα αγοράκια (όπως όλοι οι Σουλτάνοι), δεν ήθελε ούτε να ακούσει για γάμο μεταξύ αγοριών, αποφάσισε να βρει αυτός δυο αγοράκια και να τα παντρέψει, γνωρίζοντας πως όλοι οι άλλοι βασιλείς του χαλιφάτου δεν θα τολμούσαν ποτέ να κάνουν κάτι παρόμοιο. Ήταν πράγματι μια εξαιρετική ιδέα που έκανε αμέσως το γύρο του κόσμου. Όλοι πλέον έμαθαν για την Ξεφτήλο, και τον μοναδικό βασιλιά που είχε το ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ του προϊόντος.
Λόγω της παρανομίας του θέματος, ο Αλής ήταν ο μοναδικός που αποφάσιζε ποιά ερωτευμένα πιτσουνάκια θα στεφάνωνε. Έτσι, ήρθε σε συμφωνία με το “Lougra Travel”, έναν τεράστιο τουριστικό οργανισμό που διοργάνωνε ταξίδια για αστεφάνωτα “ιδιάιτερα” πιτσούνια. Με πρόσχημα τα ανθρώπινα δικαιώματα* έδωσε την απαραίτητη κοινωνική πινελιά για να μην τον πουν και παραδόπιστο. Ότι δηλαδή θα προτιμούσε τα εν λόγω πελατάκια γιατί τάχαμ θα είχε ίδια οφέλη, η πως τάχαμ τάχαμ, οι πιστοί του αυλικοί θα παρείχαν τα χάνια και τα κονάκια τους στα πελατάκια με το αζημίωτο βέβαια ή αλλιώς αμιζίωτο.
Ο Σουλτάνος εξοργίστηκε και τον απείλησε με ξεπλημέλημμα. Ο βασιλιάς όμως δεν πτοήθηκε αφού είχε προνοήσει και το P&L του έβγαινε θετικότατο. Ως γνωστόν το ξέπλυμα είναι πάντα ισχυρότερο από το ξεπλημέλημμα! Και έζησε αυτός καλά και εμείς καλύτερα (παραμύθι). Όπως ζουν όλοι οι βασιλείς σε τούτο τον αγγελικά πλασμένο κόσμο!
*όρος που χρησιμοποιείται ευρύτατα από τους Σουλτάνους για ποικίλους λόγους: 1. Για να ξεκληρίσουν το Φυρακ και να του πάρουν τα πετρέλαια, 2. Για να κάνουν εθνοκάθαρση στη Μαρτυρικύπρο και να στήσουν βάσεις, 3. Για να ξεσερβίσουν το Κοτσιφοσχέδιο ώστε να διακινούν γιουσουφάκια και ναργιλέδες ελεύθερα. κλπ, κλπ.
… και τώρα, τα λύσαμε όοοοολα τα προβλήματα.
Κι η «πρόοδος» για άλλη μια φορά επεδίωξε να γίνει κατεστημένο 🙂
@Olympiada, να προσθέσω κι εγώ ένα link σε άλλο post του blog σας για να ξέρουν όλοι τι άλλο έχετε δημοσιεύσει και με τι είδους γλώσσα…
http://olympia.gr/2008/05/30/%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B6%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B1-%CE%BC/
Νομίζω είναι περιττό να αναλύσω ποιος είναι ο φορέας της φασίζουσας νοοτροπίας. Βέβαια στην περίπτωση σας το πρόβλημα είναι άλλο, διακρίνω ένα άγχος ταυτότητας την οποία επιχειρείτε να βρείτε μέσα από σύμβολα, ιστορικές ημερομηνίες, προκάτ σχήματα (λεκτικά και όχι μόνο) και ιστορικά αρχέτυπα, τυπική περίπτωση ετεροπροσδιοριζόμενου ατόμου δηλαδή. Αποδομήστε μερικά πράγματα και τα ξαναλέμε…
Α! και το www δεν χρειάζεται στο όνομα του blog σας, το domain name είναι σκέτο «olympia.gr» … ενημερωτικά!
Σοφιστή, σόρρυ φίλε μου για το ύφος μου αλλά βαρέθηκα με τις φασίζουσες εξυπνάδες υπό μορφήν παραβολής που επιχειρούν να μας διδάξουν ήθος!
Που να βλέπατε και το αρχικό κείμενο καλέ μου κύριε. Προσπάθησα ειλικρινά να το σουλουπώσω. Αν έχετε κάτι καλύτερο θα ήταν τιμή μου να μου το στείλετε και με χαρά θα το δημοσιεύσω. Ευχαριστώ και για τις τεχνικές συμβουλές, είστε γλυκύτατος. Το αντεπιχείρημα σας όμως στο ωραίο μου παραμυθάκι, δε νομίζετε πως βασίζεται στην αρχή της συλλογικής ευθύνης; Πιστεύετε πως ακόμα έχουν πέραση οι κραυγές τύπου «jehova»; Ομιλώ βεβαίως για την πλειοψηφία του κόσμου και όχι για το 12%
@Olympiada
Κανονικά πληρώνομαι γι’ αυτό αλλά για την ιστορία και επειδή πρέπει να τα έχω καλά με τον εαυτό μου και να αισθάνομαι ότι σας έδωσα μια ευκαιρία να αμυνθείτε σας λέω ότι το λογικό σας λάθος είναι ότι επικρίνετε όχι την πράξη αλλά την προαίρεση ή καλύτερα μια υποτιθέμενη προαίρεση την οποία δεν μπορείτε να διακριβώσετε. Η θέση μου είναι ότι οι πράξεις και οι θέσεις είναι φύσει σωστές ή λάθος και όχι θέσει. Για την ακρίβεια η θέση μου για το σωστό και το λάθος είναι αρκετά πιο σύνθετη αλλά για αρχή αυτό είναι αρκετό για να καταλάβετε.
Αντίστοιχα, θα μπορούσα κι εγώ κάλλιστα να υποθέσω διάφορα για την προαίρεση του κυρίου Σανιδά και της κυβέρνησης αλλά δεν το κάνω γιατί είμαι σοβαρός άνθρωπος (όχι πάντα αλλά όταν θέλω είμαι) και έχω μάθει να μιλάω πάντα με βάση αυτό που εξακριβωμένα υπάρχει και όχι αυτό που υποθέτω ότι υπάρχει.
Αν λοιπόν έχετε κάτι να δηλώσετε επί της πράξεως και όχι επί της προαιρέσεως το συζητάμε και υπόσχομαι ότι δεν θα σας κοστίσει τίποτα.
Κλείνοντας, διευκρινίζω ότι δεν σας επιτρέπω να με ταυτίσετε με κανένα 12%, 52% ή 200% (κι εδώ υποθέσεις κάνετε, δηλαδή όποιος λέει ναι στον γάμο είναι αυτόματα και gay ή Συνασπισμός; Έλεος δηλαδή). Επιπλέον, το αντεπιχείρημα μου δεν βασίζεται σε καμία «αρχή συλλογικής ευθύνης» αλλά στο γεγονός ότι δημοσιεύσατε ένα απαράδεκτο κείμενο στο blog σας το οποίο δεν περιέχει ούτε ένα επιχείρημα αλλά βρίθει εμπάθειας κατά των ομοφυλοφίλων. Εσείς το δημοσιεύσατε, δεν ανέβηκε μόνο του, ούτε το ανέβασε ο συντάκτης του, μην μας τρελάνετε λοιπόν! Τέλος, σκεφθείτε μήπως εσείς προβάλλετε αορίστως την συλλογική ευθύνη πάνω μου όταν μιλάτε για 12%… ή όταν ασχολείστε με ένα θέμα το οποίο είναι ατομικό και δεν σας αφορά, είναι ατομική υπόθεση ο γάμος των ομοφυλοφίλων, αφορά τους ίδιους, όχι συλλογική όπως νομίζετε, οπότε δεν έχετε καμία ευθύνη και γι’ αυτό κανένα δικαίωμα να τους το αρνηθείτε.
Καληνυχτώ…
Α! Και να να είστε βεβαία ότι είμαι και πολύ καλός κύριος και γλυκύτατος… 🙂 Τώρα Καληνυχτώ…
Εγω θα επανελθω, με το να πω οτι ,νομιζω,οτι η Νεφελοεσσα, εχει πιασει το θεμα, απο τη σωστη σκοπια.
Εδω ο ιδιος ο παραδοσιακος γαμος κλονιζεται συθεμελα και οι ομοφυλοφιλοι, εχοντας το απωθημενο της νομιμοποιησης, σπευδουν να καβαλησουν ενα τραινο, που πηγαινει κατ ευθειαν για φουντο.(Γιατι ολα τα αλλα ζητηματα, λυνονταν ανετα, με το συμβολαιο διαβιωσης, η οπως αλλοιως το λενε).
Much ado about nothing λοιπον.Με το μανδυα της προοδου βεβαια.
Μια απλή επισήμανση. Ο πολιτικός γάμος, μπορεί να χαρακτηρισθεί νόμιμος μιας και δεν αναφέρει πουθενά φύλο (ετερόφυλοι ή ομοφυλόφιλοι), σε αντίθεση με το συμβόλαιο συμβίωσης, που αν το είχαν προβλέψει οι νομοθέτες μας, δεν θα ασχολούμασταν με αυτό το τόσο…. σημαντικό πρόβλημα. Στοκάτω κάτω μέλη της κοινωνίας μας είναι, πληρώνουν τους ίδιους φόρους, υπομένουν τα ίδια δεινά και με τους υπόλοιπους. Να ζήσουν και να ευτυχήσουν
@Θόδωρος, οι ομοφυλόφιλοι δεν έχουν κανένα «απωθημένο» νομιμοποίησης αλλά υπαρκτά ζητήματα. Αν πεθάνετε εσείς την σύνταξη σας θα την λαμβάνει η σύζυγος σας η οποία επίσης είναι αυτή που αν πέσετε σε κόμμα θα αποφασίσει αν οι γιατροί δικαιούνται να σας αποσυνδέουν από την μηχανική υποστήριξη ή να δώσουν τα όργανα σας για μεταμόσχευση. Αυτό μόνο σαν παράδειγμα του τι ΔΕΝ έχουν δικαίωμα σήμερα να κάνουν οι gay στην σχέση τους με τους συντρόφους τους. Δεν πρόκειται λοιπόν για καμία νομιμοποίηση ή αποποινικοποίηση αλλά για παραχώρηση νομικών δικαιωμάτων που εγώ κι εσείς έχουμε κι αυτοί όχι. Το αν αυτή η παραχώρηση ονομάζεται «γάμος» ή «συβόλαιο» είναι επουσιώδες. Άλλωστε ο πολιτικός γάμος είναι πριν από όλα νομική πράξη, όχι νυφικά και τούλια…
@harisheiz,
συμφωνούμε επί της ουσίας αγαπητέ. Αλλά, αφού πρόκειται γιά νομική συμφωνία η οποία τους παρέχει όλα εκείνα τα δικαιώματα που ζητούν, γιατί δε γίνεται η όλη δουλειά παρουσία συμβολαιογράφου η δικηγόρου; Η παρουσία στα δημαρχεία και στις τηλεοράσεις δείχνει πως πρόκειται και περί πολιτικού ακτιβισμού, ο οποίος μάλλον αποσκοπεί και στο να προκληθεί ντόρος, πέραν των καθαρά νομικών πράξεων.
@Zorba, Φίλτατε φυσικά και πρόκειται για πολιτικό ακτιβισμό, διεκδικούν κι αυτοί κάτι. Από εκεί και πέρα το ότι η ομοφυλοφιλική κοινότητα θέλει να προκαλέσει ντόρο ή ότι ο δήμαρχος διαφημίζει το νησί του είναι μια μάλλον αναμενόμενη παρενέργεια, το περίεργο θα ήταν να μην θριαμβολογήσουν ή να μην εκμεταλλευτούν το γεγονός. Επί της ουσίας όμως δεν αλλάζει κάτι. Θα συμφωνήσω βεβαίως ότι θα ήταν καλύτερα να ισχύσει το συμβόλαιο συμβίωσης και να μην μιλάμε για «γάμο» γιατί η λέξη είναι στα αυτιά κάποιων φορτισμένη με κάποια νοήματα που αν και προσωπικά τα βρίσκω παλιοκαιρισμένα τα σέβομαι. Όμως από την άλλη είναι η κυβέρνηση αυτή που αρνήθηκε να τους περιλάβει σε αυτό και τα γεγονότα των ημερών δεν είναι παρά το αποτέλεσμα αυτής της άρνησης. Τα πράγματα ήταν περίπου αναμενόμενο ότι θα γίνονταν κάπως έτσι. Εφόσον η κυβέρνηση αρνείται να αναλάβει το πολιτικό κόστος μιας απόφασης υπέρ των gay οπότε ήταν προφανές ότι κάποια στιγμή κάποιος θα τελούσε έναν γάμο και το ζήτημα θα πήγαινε δικαστικά και να είσαι σίγουρος ότι αυτό ήθελε και η κυβέρνηση η οποία ξέρει πολύ καλά από πριν ότι το δικαστήριο θα το χάσει. Αυτό θεωρώ ότι ήταν σχεδόν σχεδιασμένο ώστε και να λυθεί το ζήτημα και να μην φέρει την πολιτική ευθύνη η ΝΔ. Ο Σανιδάς με τις δηλώσεις του ουσιαστικά παίζει κι αυτός το παιχνίδι της κυβέρνησης και προσπαθεί να δώσει μια εικόνα αυστηρότητας παρά το γεγονός ότι και ο τελευταίος άνθρωπος που έχει σχέση με νομικά ζητήματα καταλαβαίνει ότι όταν κάτι δεν απαγορεύεται ρητά τότε επιτρέπεται. Πιστεύω ότι ο Σανιδάς είναι αρκετά έμπειρος για να μην το ξέρει αυτό, απλά τραβάει το πράγμα στα άκρα για να πάει το θέμα τελικά στο δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων και να περάσουν οι αλλαγές υπέρ των gay λόγω εξωτερικών πιέσεων ώστε η κυβέρνηση μετά να μπορεί να λέει στους θεόπληκτους ψηφοφόρους της ότι δεν ευθύνεται η ίδια αλλά οι κακοί ξένοι! Σε μια νορμάλ χώρα οι gay θα είχαν μπει κι αυτοί στο συμβόλαιο και θα έληγε εκεί το πράγμα και μάλλον θα ήταν καλύτερα.
@harisheiz
με κάλυψες, επί παντός
@Maria, κι εμένα με καλύπτει το ότι σας κάλυψα! 😉
@harisheiz
Εφ’όσον απ’ότι κατάλαβα είσαι ο εκπρόσωποs τύπου των ομοφυλόφιλων μέσα σ’αυτό εδώ το μπλογκ θα ήθελα να σε ρωτήσω 2-3 πραγματάκια:
Πωs ξέρειs εκ των προτέρων ότι η κυβέρνηση θα χάσει την δίκη;
Aκόμα «…όταν κάτι δεν απαγορεύεται ρητά,τότε απλά επιτρέπεται…»,νόμιζα πολύ απλά ότι τότε υπάρχει νομικό κενό (ή όχι;)Ρωτάω ειλικρινά,οι νομικέs μου γνώσειs είναι πενιχρέs,συμπεραίνω ότι είσαι πιό ενήμεροs από μένα.
Ακόμα αφού θεωρούνται όλα τόσο νόμιμα γιατί ο δήμαρχοs τέλεσε τουs «γάμουs» στιs 7 το πρωί;Σκόπευαν να μοιράσουν γάλα έπειτα;Δεν ακολουθεί γλέντι κατόπιν;(εμένα λίγο μουλωχτό μου φαίνεται όλο αυτό).Και αν όπωs λεs ο δήμαρχοs έχει δικαίωμα να διαφημίσει το νησί του κ’ η ομοφυλ.κοινότητα να κάνει ντόρο,τότε έχει δικαίωμα κ’η κυβέρνηση να το χειριστεί ψηφοθηρικά το θέμα (ή όχι;)
Για την ιστορία πάντωs όταν ο Χατζηγάκηs έφερε το υποψήφιο νομοσχέδιο για το σύμφωνο συμβίωσηs στην βουλή περιελάνβανε κ’ τα ομόφυλα ζευγάρια μέσα και πολύ απλά δεν το ψήφισε το Πασόκ.
Λεs ακόμα ότι αν είμαστε μια νορμάλ χώρα το πρόβλημα θα είχε λυθεί(αυτή η γνωστή ημιμαθήs μιζέρια των Ελλήνων ότι όλα είναι ρόδινα στο εξωτερικό),απ’ όσο ξέρω οι «γάμοι» των gay- τραβεστί(γιατί και ΑΥΤΟΙ έχουν δικαίωμα να παντρεύονται) είναι μείζων κοινωνικό πρόβλημα κ’ στην «προοδευτική» Ευρώπη-αρχίζονταs από την ίδια την Ισπανία- κυρίωs γιατί ανοίγουν διάπλατα την πόρτα στιs υιοθεσείεs ανηλίκων …ένα ζητηματάκι καθόλου απλό κ’εύκολο προs επίλυση σε βεβαιώ.Καλημέρα.
η παρανόηση που συμβαίνει είναι πολλαπλή, σχετικά με το συμβόλαιο, όπως και με τον γάμο, όπως και με τα δικαιώμαματα και τις υποχρεώσεις. αυτό διαπιστώνω από κάποια σχόλια. αλλά αυτό είναι φυσικό επακόλουθο, της κοινής συνείδησης όπου ο γάμος εξισώνεται με την τεκνποιία και τις οικονομικές παραμέτρους.
υπάρχουν όμως και άλλες δυάδες συναινούντων ενηλίκων, σ΄αυτη τη ζωή. υπάρχουν και άνθρωποι που δεν θέλουν απογόνους, υπάρχουν και ομόφυλοι που μεγαλώνουν έτσι κι αλλιώς παιδιά. και για να το δεί κανείς, να το αναγνωρίσει ως φαινόμενο και να το θεσμοθετήσει, δεν χρειάζεται να ανήκει ούτε καν να συμπαθεί τις κοιν. ομάδες απ΄ όπου πρεοέρχονται. Δοκτορα τ, σ΄εσένα αναφέρομαι. ούτε εγω είμαι νομικός, αλλά η κοινή λογική μου υπαγορεύει ότι εφόσον στηη κοινωνία ένα φαινομενο, υπάρχει, λειτουργεί και εξελίσετται δεν μπορεί να μην καλύπτεται νομικά. τώρα, για τα γλέντια και τα κουφέτα, ίσως και να μην είναι και τόσο απαραίτητα, ιδίως όταν οι συμμετέχοντες χαίρονται μεν, αλλά χαίρονται για την καθεαυτό ένωση ενώπιον νόμου και όχι για το «καλώς έχει» του κοινωνικού τους περίγυρου.
δεν μπορώ να πω ότι όλα στο εξωτερικό είναι ρόδινα, αλλά τουλάχιστον τη μιζέρια της Ελλάδας περί το ν γάμο με όλες τις κοινωνικές προεκτάσεις δεν την φτάνει καμιά ευρωπαική χώρα.
@Doctor T, οι ειρωνίες να μένουν στην άκρη, εγώ δεν αποκάλεσα κανέναν που είναι κατά του «γάμου» εκπρόσωπο τύπου του ΛΑΟΣ.
Επί του θέματος, αν το ζήτημα πάει στο δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων η χώρα μας θα υποχρεωθεί να αναγνωρίσει στους gay νομικά δικαιώματα γιατί α) τους έχουν αναγνωριστεί αλλού και β) ο ελληνικός νόμος δεν απαγορεύει ρητά τον γάμο (κατά λάθος αλλά έτσι είναι) και όταν κάτι δεν απαγορεύεται τότε επιτρέπεται. Αν δεν υπάρχει ταμπέλα που να απαγορεύει το παρκάρισμα τότε επιτρέπεται να παρκάρεις. Ο συνδυασμός των α και β σημαίνει ότι η δίκη είναι χαμένη πριν αρχίσει και αυτό το λένε όλοι οι σοβαροί νομομαθείς πλυν του κυρίου Σανιδά.
Το δίκαιο είναι άλλο από το νόμιμο και το πρώτο υπάρχει πριν θεσμιστεί το δεύτερο. Επίσης είναι είναι άλλο από το κοινωνικά αποδεκτό ή το κοινώς θεωρούμενο «σωστό», είναι κοντινές αλλά μη ταυτόσημες έννοιες.
Προφανώς ο γάμος έγινε το πρωί και στα μουλωχτά για να προστατευθούν από πολλά και πολλούς. Εχθές είδα στην τηλεόραση κάποιον κύριο να βρίζει, καταλαβαίνεις ότι δεν είναι κάτι ευχάριστο και είναι λογικό να θέλουν να το αποφύγουν. Εσύ τι άλλο λες να φοβήθηκαν;
Δεν υπερασπίστηκα την προαίρεση του δημάρχου ούτε τον πανηγυρισμό των gay, λέω όμως πολύ απλά ότι είναι το αναμενόμενο και ότι έχουν το δικαίωμα. Επίσης δεν λέω ότι η κυβέρνηση δεν έχει δικαίωμα να ψηφοθηρεί, απλά η διαφορά είναι ότι η κυβέρνηση είναι εκλεγμένη αρχή και κάποιοι την ψήφισαν για να μας εκπροσωπεί όλους, γι’ αυτό η μαλακία μιας κυβέρνησης μου κοστίζει περισσότερο από την μαλακία του δημάρχου της Τήλου ή της gay κοινότητας. Ο δήμαρχος της Τήλου και οι gay δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν γιατί δεν με εκπροσωπούν, εκπροσωπούν άλλους. Η κυβέρνηση όμως εκπροσωπεί τους Έλληνες και έχω κάθε δικαίωμα να την κρίνω γιατί είμαι Έλληνας, αν ήμουν κάτοικος της Τήλου ή gay θα έκρινα τον δήμαρχο ή τους gay αντίστοιχα, όμως δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν οι Τηλιακοί ούτε τι κάνουν οι gay αν δεν μου αφαιρεί δικαιώματα. Αν εσένα σου αφαιρεί να μας πείς ποια είναι αυτά.
Αυτό που λες για το ΠΑΣΟΚ δεν το γνωρίζω και δεν με ενδιαφέρει να το συζητήσω αν δεν μου παραθέσεις κάτι που να επιβεβαιώνει το γεγονός και να εξηγεί το σκεπτικό του ΠΑΣΟΚ όταν τήρησε αυτή τη στάση γιατί αν το ΠΑΣΟΚ δεν ψήφισε το σύμφωνο επειδή το ίδιο θα προτιμούσε να ισχύσει ο γάμος τότε το ΠΑΣΟΚ δεν είναι κατά των gay αλλά υπέρ.
Φίλε, εγώ δεν είμαι ημιμαθής, εγώ ΖΩ στο εξωτερικό (μάλιστα σε χώρα που ο γάμος των gay είναι νόμιμος) και σε διαβεβαιώ ότι η Ελλάδα δεν είναι νορμάλ χώρα, δεν λέω ότι όλα είναι ρόδινα και ιδανικά εδώ, όμως είναι σίγουρα πολύ πιο ανθρώπινα και παρόλο που υπάρχουν προβλήματα αυτά δεν έχουν να κάνουν με τους gay, να είσαι σίγουρος… Πάντως αν μπορείς να παραθέσεις ποια είναι τα προβλήματα στην Ισπανία και αν αυτά είναι τόσο μεγάλα ώστε να είναι αποτρεπτικά στο να δεχθούμε εμείς τον «γάμο» θα χαρώ να τα ακούσω (διαβάσω).
Το ζήτημα της υιοθεσίας είναι ένα άλλο ζήτημα, σίγουρα είναι τεράστιο όμως το αν συμφωνούμε ή όχι με την υιοθεσία θα πρέπει να είναι αποσπασμένο από το αν συμφωνούμε ή όχι με τον ομοφυλοφιλικό «γάμο». Δεν πρέπει να αρνηθούμε κάποια δικαιώματα προληπτικά επειδή υπάρχει κίνδυνος να ζητήσουν κι άλλα. Αν θες να μιλήσουμε για την υιοθεσία μιλάμε, αλλά μην τα μπλέκεις όλα μαζί.
@maria i
Εχουμε ένα προβληματάκι να συννενοηθούμε εμείs οι δυό,το θυμάμαι κ’ από παλαιότερα.Ισωs πάλι να φταίω εγώ γιατί δεν έγινα αντιληπτή.
Λοιπόν,με 2 λόγια συμφωνούμε σχεδόν σε όλα.Εχω πάρα πολλούs φίλουs gay ,τουs συμπαθώ ,τουs κάνω παρέα,τουs γουστάρω τρελλά και πρεπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να υπάρξει το συντομότερο δυνατόν νομική κάλυψη για την συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα που οφείλει να απολαμβάνει των αυτών δικαιωμάτων -κ’ υποχρεώσεων- με τουs υπόλοιπουs. Ομωs ο νόμοs αυτή την στιγμή δεν υπάρχει(ή κάνω λάθοs;)Κ’ κατά την ταπεινή μου γνώμη ο δήμαρχοs υπήρξε παράνομοs.Κ΄διερωτώμαι κ΄λέγω :όταν έναs νόμοs δεν μαs αρέσει( ή δεν μαs συμφέρει ή ό,τι άλλο) δεν τον εφαρμόζουμε;Δλδ έναs νόμοs γίνεται για να εφαμόζεται κατά το δοκούν,κατά την κρίση του καθένα;Αμα είναι να πάρουμε όλοι από ένα δίκανο και να κάνουμε ό,τι μαs καπνίσει (κ’ μ’αυτό θέλω να συνδεθώ με τα προηγούμενα ποστ του σοφιστή για τιs φασαρίεs στα πανεπιστήμια).Που δίαολο πήγαν οι δημοκρατικέs διαδικασίεs;Η βουλή,το σύνταγμα,οι νόμοι τι νόημα ύπαρξηs έχουν;(έχουν;)Η δημοκρατία είναι έναs όροs γενικόs κ’ αόριστοs, όπου ο καθέναs μπορεί να λέει κ’ να κάνει ό,τι γουστάρει ή προυποθέτει κ’ κάποιεs υποχρεώσειs,όπωs αs πούμε την τήρηση των νόμων ακόμα και αν αυτοί δεν τόσο τηs αρεσκείαs μαs;
Τώρα όσον αφορά την υιοθεσία δεν πρόκειται για καμμία παρανόηση.Ζω εδώ κ’ πάρα πολλά χρόνια στην Ιταλία και το ζήτημα του γάμου των gay-τραβεστί είναι νομικά άρρηκτα συνδεδεμένο με την υιοθεσία,εγείρονταs έντονεs συζητήσειs -πολεμικέs σε τηλεοπτικό κ’ έντυπο τύπο.
Κ’ενώ ένα οποιοδήποτε σύμφωνο νομικήs φύσεωs ανάμεσα σε ετερόφυλουs,ομόφυλουs,ανθρώπουs-ζώα,ανθρώπουs-ντουλάπια ή ό,τι άλλο με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη,κρίνοντάs το ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ, η υιοθεσία από ομόφυλουs γονείs με βρίσκει π.χ.εντελώs αντίθετη.Άρα,τα πράγματα δεν είναι και τόσο απλά.Υπάρχουν πολλέs και αντικρουόμενεs απόψειs επ’αυτού.
@προs όλουs
Αναρωτιέμαι πόσοι από όλουs εσάs τόσο πολιτικά ορθοί ,»ανοιχτά μυαλά» και έτοιμοι να σφίξετε το χέρι του κ.Αλιφέρη είστε κ’ έτοιμοι να καθήσετε στα goody’s στο διπλανό τραπέζι με μια μελλοντική(ίσωs όχι και τόσο..) οικογένεια αποτελούμενη από «μαμά» τραβεστί(γιατί επαναλαμβάνω και ΑΥΤΟΙ έχουν δικαιώμα να παντρεύονται) ,»μπαμπά» gay και τα 2 τουs υιοθετημένα παιδάκια;
@harisheiz
Μήπωs να ..χαλάρωνεs λιγάκι φιλαράκο;Υπέθεσα απ’τον τρόπο γραφή σου ότι έχειs νομικέs γνώσειs,κάτι που δεν έχω εγώ,αs πούμε.Πάντωs δεν νομίζω ότι οκ.Σανιδάs είναι ακριβώs ο τελευταίοs καραγκιόζηs αυτού του τόπου.ΕΧΕΙ δικαίωμα δια να ομιλεί(θα έλεγα επιβάλλεται…)Κανείs δεν σε ειρωνεύτηκε κ’ ουδείs αμφισβήτησε την δυνατότητα-υποχρέωσή σου να εκφράσειs αρνητική άποψη(κριτική) για την κυβέρνηση (ακόμα και για ένα μπάρμπα μου στα Τρίκαλα αν γουστάρειs..).Αν δεν κάνω λάθοs(που δεν κάνω)πέρυσι τέτοια εποχή έγινε μια τεράστια διαδήλωση στην Μαδρίτη με 1.000.000 άτομα εναντίον των γάμων ομοφυλόφιλων,το αναφέρω για την ιστορία .
Καλό βράδυ σε όλουs.
Doctor Τ, εσείς με θίξατε όταν με αποκαλέσατε «εκπρόσωπο τύπου», εγώ είμαι μονάδα και δεν εκπροσωπώ κανέναν παρά μόνο τον εαυτό μου και γι’ αυτό δεν δέχομαι χαρακτηρισμούς τέτοιου είδους από ανθρώπους που δεν με γνωρίζουν. Αν παρανόησα την πρόθεση σας και το είπατε ως αστείο ζητώ συγγνώμη αλλά δεν έγινε σαφές.
Δεν ισχυρίζομαι ότι ο Σανιδάς είναι Καραγκιόζης και ούτε πιστεύω κάτι τέτοιο. Κάθε άλλο, ακριβώς επειδή πιστεύω το αντίθετο γράφω αυτά που γράφω (διαβάστε προηγούμενα σχόλια μου). Επιπλέον δεν αφαίρεσα το δικαίωμα από τον κύριο Σανιδά να λέει αυτά που λέει, αλλά μη μου αφαιρείτε το δικαίωμα να κρίνω αυτά που λέει και να εικάζω το γιατί μπορεί να τα λέει.
Όχι δεν το αναφέρετε για την ιστορία, το αναφέρετε για να λάβετε απάντηση. Μάθετε λοιπόν ότι υπερπολλαπλάσιοι gay διαδήλωναν και διαδηλώνουν υπέρ του γάμου και την θέσπιση των νομικών δικαιωμάτων τους σε όλο τον κόσμο και όχι μόνο στην Ισπανία. Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτούς δεν τους προσμετράτε…
Απαντώντας στο «προς όλους» που γράφετε. Έχω καθίσει στο ίδιο τραπέζι με ομόφυλα ζευγάρια, φίλους μου, χορευτές και καλλιτέχνες, καλλιεργημένους ανθρώπους αξιοπρεπέστατους και ευχάριστους… Δεν με έθιξε ούτε ενόχλησε τους συνδαιτυμόνες. Για την υιοθεσία σας είπα θα τα πούμε άλλη φορά, είναι σοβαρό θέμα αλλά είναι άλλο θέμα. Σήμερα μιλάμε για τον «γάμο»… Καλό βράδυ από το βροχερό Ρότερνταμ!
signomi vpre paidia pios itan aytos o VLAKAS o ANOITOS o………….o……o…o poy xtes stin ekpompi tou triantafilopoulo eipe tin apisteyth ataka » exo dio gious kalitera na tous do stin KASA para sta tessera» ego prosopika tou eyxomai na tous kai tous dio sthn kas an kai ta paidia tou eimai sigouros oti den exoun tin idia apopsi !!sorry
doctor T,
ας μην μιλήσουμε με νομικούς όρους μιας και είμαστε και οι δύο ημιμαθείς.
αυτό που ξέρω, και δεν διαπραγματεύομαι είναι ότι έδώ υπάρχει μια παραγματικότητα, αν ο νομοθέτης δν έχει βρει τρόπο να την καλύψει, οφείλει να τον βρεί. όπως και να συμμορφωθεί στην υπερκείμενη νομοθεσία και τους θεσμούς που αυτή η χώρα έχει κυρώσει ή αποδεχθεί (ευρωπαικούς και μερικές φορές διεθνείς χάρτες κ.ο.κ. για ισοτιμία απέναντι στο νόμο)
από κει και πέρα, επειδή σαν πολίτες κάνουμε κουβέντα:
– οι νόμοι είναι βεβαίως για να τηρουνται, αλλά η αναλογία δεν ισχύει διότι ενώ ο γάμος δεν παραβλάπτει κανενός τρίτου το δικαίωμα, η μη θεσμοθέτησή του στερεί δικαιωματα από τους ενδιαφερόμενους (δεν είναι λοιπόν το ίδιο με τον τραμπουκισμό)
– η καθυστέρηση και το νταλαβέρι που προηγείται από την ψήφιση ή συμπλήρωση του νόμου εξυπηρετεί τις πελατειακές ανάγκες, είναι κάτι που προτίθεται να γίνει αλλά πρέπει να ακουστεί προτύτερα και όλη η γκρίνια της συντηρητικής πελατείας για να φανεί «αναποφευκτο». ετσι θα είναι ολοι ευχαριστημένοι
πάμε παρακάτω?
δεν θα διατυπώσω εδώ την άποψή μου για τον γαμο και τις διαφυλικές σχέσεις, γιατί είναι η ρίζα και η αφορμή κάποιων από τα φαινόμενα, αλλά ευχαρίστως μπορεί να γίνει αυτός ο διάλογος στο μέλλον, μην βγαίνουμε από το θέμα.
Τώρα,
τα παιδιά στο «διπλανό τραπέζι», μπορεί να κακκοποιούνται, να βιάζοντα, να στερούνται βασικά δικαιώματα, ενώ .. για να φτάσω στα άκρα, υπάρχουν παιδιά κρατούμενα σε φυλακές ανηλίκων με χέιριστες συνθήκες, υπάρχουν παιδιά πολιτικών προσφύγων που επίσης κρατούνται σαν κοινοί εγκληματίες, κλπ κλπ κλπ.
δεν ξέρω αν η «νομιμότητα» και η ετεροσεξουαλικότητα των γονιών τους, τα προστάτευσε, και ε΄δω που τα λέμε δεν με νοιάζει και καθόλου γιατί κι αυτό θα ήταν ένα άλλο είδος κοινωνικού ρατσισμου.
η διατύπωση «εχω φίλους gay», φανερώνει ότι ήδη τους θεωρώ κάτι διαφορετικό και δακτυλοδεικτούμενο, σαν να λέμε έχω φίλους «κοντούς», έχω φίλους «ψηλους».
κατ΄αναλογία είμαι σιγουρη ότι τα ΜΜΕ που τώρα ταίζουν και θρέφουν τον πουριτανισμό, θα τρέχουν ασθμάινοντας στους gay γάμους.
οπότε, επανέρχομαι, καλά κάνουν και τους τελούν εν «κρυπτώ», ποιός θέλει να γίνει θέαμα? (αν θέλει πάλι, ας γίνει, γιατί θα γίνει κι αυτό μιας και οι gay ΔΕΝ είναι όλοι απαλλαγμένοι από στερεότυπα, όπως ακριβώς και οι straight)
ειδικά για τους τραβερστί, τους σέβομαι, τους χαιρετώ και τους συγχαίρω για την στάση ζωής που επιλέγουν που χρειάζεται υπέρμετρη μαγκιά.
και επαναλαμβάνω ότι όλη αυτή η κουβέντα απορρέει από την χρεωκοπία του γάμου, ως θεσμού μεταξύ ετερόφυλων, που αφού έχει εξελιχθεί σε συναλλαγή και παραγωγική μονάδα εξυπηρέτησης της οικογενειακής περιουσίας, κάποιοι που έχουν βολευτεί μέσα σ΄ αυτό το πλαίσιο, δεν συγχωρούν να χαλάσει η ¨πιάτσα».
ευχαριστώ
@maria i
Σ’ευχαριστώ θερμά για την τελευταία σου απάντηση: μ’έκανε να αντιληφθώ οριστικά πωs εμείs οι 2 δεν πρόκειται να συννενοηθούμε ποτέ στον αιώνα των άπαντα, κ’αυτό με αποτρέπει να σου απαντήσω στο μέλλον γι’αυτό ή άλλα ζητήματα.
Από περιέργεια:από ΟΛΑ όλα όσα έγραψα εσύ κατάλαβεs ότι είμαι πουριτανή ή/και ομοφοβική;;;
(χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα, να’σαι καλά,εδώ βρέχει επί 15 μέρεs συνέχεια,μου’χει σπάσει τα νεύρα αλλά χάρη σε σένα έφτιαξε η μέρα μου…χα,χα,χα,απίστευτο).
Η ερώτηση μου ήταν σαφώs προβοκατόρικη.Αν καθήσω κ’ σου απαντήσω θα παρερμηνεύσειs πάλι ,θα βγάλειs πάλι τα αυθαίρετα συμπεράσματά σου και θα μου γράψειs άλλα 5 σεντόνια.Κ’ εγώ ειλικρινά βαριέμαι να σου εξηγήσω.Αφόρητα.
Το μόνο που θα πω είναι ότι κ’απ’αυτή την απάντηση σου και από άλλα σχόλιά σου σε άλλα θέματα μου είχεs δώσει την κλασσική εντύπωση ανθρώπου που συναντάs σε μια παρέα που λέει πάντα τα σωστά (politically correct-chic ) πράγματα στην κατάλληλη στιγμή αλλά που στην ουσία δεν έχει ζήσει ποτέ τίποτα από όλα όσα «μαs κάνει μάθημα» σε όλουs εμάs τουs πληβείουs…Εν τέλει, τώρα δα κατάλαβα τι ήταν αυτό που μ’ενοχλεί σε σένα:αυτό το δασκαλίστικο ύφοs σου μιαs ζωήs ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ. Αυτά που λεs είναι όλα ΘΕΩΡΙΑ,ΚΗΡΥΓΜΑ.
Από πράξη μηδέν.Είμαι σίγουρη πωs ούτε στο περίπτερο τηs γωνίαs δεν παs χωρίs να αναλογιστείs τιs ….απρόβλεπτεs συνέπειεs τηs μετρημένηs ζωήs σου.(έχειs βγάλει τόσα βλακώδη συμπεράσματα για μένα,μου επιτρέπειs να βγάλω κ’εγώ κάποια-θεωρώ σωστά- για σένα,ευχαριστώ).
Για όλα τα παραπάνω..κ’επειδή δεν θέλω να εκμεταλλευτώ παραπέρα την ευγενική φιλοξενεία του σοφιστή για μια ανούσια προσωπική μαs διένεξη ..άντε γειά.Ελπίζω μόνο οι υπόλοιποι να κατάλαβαν τι ήθελα να πω κ’ τι ακριβώs πρεσβεύω.
Καλημέρα σε όλουs.
@Doctor T, πάντως η Μαρία δεν παρερμήνευσε και δεν είπε πουθενά ότι είστε πουριτανή, σας απάντησε σε αυτά που λέτε χωρίς προσωπικούς χαρακτηρισμούς. Αντίθετα εσείς δεν απαντήσατε σε τίποτα (ούτε και σε εμένα) και βγάλατε συμπεράσματα για την προσωπικότητα της και για το αν έχει ζήσει και τι. Καλημέρα σας, ελπίζω να πιάσει η ευχή και να είναι πράγματι καλή για να σας περάσουν τα νευράκια!
@harisheiz
Eυχαριστώ πολύ,το αυτό εύχομαι και δι’υμάs!
(Για εντελώs προσωπικούs λόγουs που φυσικά δεν θ’αναφέρω δεν έχω καθόλου νευράκια αλλά αντίθετα τρελλά κέφια..)
Ενημερωτικά τώρα:είμαι πάρα πολύ-ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΩΣ-αργή στην πληκτρολόγηση,αυτό σε συνδυασμό με φορτωμένο πρόγραμμα με ώθησαν να αποφασίσω να σαs απαντήσω απόψε το βράδυ με την ησυχία μου,στο πέραs των υποχρεώσεών μου. Με το τελευταίο σχόλιο σαs αντιλαμβάνομαι ότι μάλλον χαμένοs χρόνοs κ’ κόποs είναι( και αυτή την περίοδο και τα 2 δυστυχώs πενιχρούν στην ζωή μου). Σαs είπα τιs απόψειs μου,μου είπατε τιs δικέs σαs .O,τι κατάλαβε ο έναs για τον άλλο κατάλαβε.
Τα υπόλοιπα περιττεύουν.Γι’αυτό αποφάσισα ν’ αποδεσμεύσω τον εαυτό μου από την συνέχιση τηs παρωδίαs αυτού του υποτιθέμενου διαλόγου.
Σαs προτρύνω να κάνετε το ίδιο.(Αν και βασιζόμενη στα προηγούμενα σχόλια σαs αντιλαμβάνομαι ότι τρελλαίνεστε να έχετε πάντα δίκιο κ’ βέβαια την τελευταία λέξη ,ΠΑΝΤΑ )
Σαs εύχομαι ειλικρινά τα καλύτερα.
@Doctor T, μην το παίρνετε προσωπικά, είναι ένα ευαίσθητο θέμα και είναι λογική η ένταση. Δεν σας γνωρίζω άλλωστε προσωπικά, ούτε κι εσείς εμένα, και αυτά που γράφω τα γράφω σε ένα Nickname έχοντας διαβάσει 2 σχόλια. Διαφωνώ μαζί σας όμως δεν σας κρίνω καθ’ ολοκληρίαν. Στην κανονική ζωή φαντάζομαι ότι μπορεί να είστε ένας πολύ γλυκός άνθρωπος με ευαισθησίες και χαρίσματα (και το εύχομαι), όμως εδώ, στην blogόσφαιρα, ο καθένας έχει ένα nickname, λέει κάποια πράγματα και παίζει έναν ρόλο που διαλέγει ο ίδιος να παίξει και μπορεί να προσεγγίζει τον εαυτό του ή να αποκλίνει από αυτόν. Όντας κι εγώ κατ’ εξοχήν blogger ρολίστας συμπεριφέρομαι ως τέτοιος και αυτό μπορεί να γεννά ενοχλήσεις.
Σε κάθε περίπτωση όμως νομίζω δεν αφήσαμε τα ερωτήματα σας αναπάντητα και μάλιστα και εγώ και η Μαρία απαντήσαμε σχεδόν συνολικά στα θέματα που θέσατε και νομίζω με τρόπο σαφέστατο. Δεν σας ζητάμε να αποδεχτείτε τους gay στην οικογένεια σας ή στην παρέα σας, αυτό που λέμε είναι ότι δεν έχετε το δικαίωμα να τους αρνείστε δικαιώματα που αν τους δοθούν δεν αφαιρούν δικά σας δικαιώματα ούτε και κανενός άλλου. Από εκεί και πέρα για το ζήτημα της υιοθεσίας, η άποψη μου είναι ότι δεν μπορείτε να τους αρνηθείτε τον γάμο προληπτικά, αν έρθει το ζήτημα της υιοθεσίας μπορεί και πρέπει να εξεταστεί ξεχωριστά.
Πάντως το να μας απαντήσετε δεν είναι χαμένος χρόνος, γιατί μετά θα σας απαντήσουμε κι εμείς και μπορεί να κερδίσετε κάτι. Είτε να αλλάζοντας μερικώς ή συνολικά την άποψη σας είτε να χαλυβδώνοντας τα επιχειρήματα σας επιχειρώντας να αντικρούσετε τα δικά μας.
Την καληνύχτα μου από το βροχερό Ρότερνταμ, όπου οι gay παντρεύονται ελεύθερα και παρόλα αυτά οι υπόλοιποι άνθρωποι ζουν μια χαρά χωρίς να ενοχλούνται.
kseftila na dialuetai h ennoia tis oikogeneias… afto mono exw na pw.
Διέλυσε κανείς την δική σας οικογένεια;
Gamw thn Panagia tous