Δημοσιεύτηκε τελικά το πολυαναμενόμενο κείμενο της κας Γιάννας Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη-Παρθένη και βάλε.. Ιδού εν ολίγοις, το σεμνό, ταπεινό και απέριττο μήνυμα της..

-Δεν θα πω για το πόσο μεγάλη και συμπαντική είμαι.. Δεν θα πω για το πόσο πανμέγιστη και θεά των θεών είμαι.. κλπ, κλπ.. Θα πω μόνο για την «αξέχαστη λάμψη στα μάτια των ανθρώπων» λόγω του δώρου πού τους έκανα..(!) (Σημείωση δική μου: Δεν εννοεί την ..φωτιά αλλά τους Ολυμπιακούς του 2004)

Το μήνυμα αυτό προκύπτει από μια πρώτη ανάγνωση του συγκλονιστικού αυτού κειμένου.. Σε ένα δεύτερο επίπεδο ανάγνωσης το κείμενο παρέχει και τις αποδείξεις της μεγαλοσύνης της.. Λέει δηλαδή, εν ολίγοις πάντα, ότι,

-Για να καταλάβετε το πόσο μεγάλη είμαι αρκεί να φανταστείτε ότι 12 ώρες καθημερινώς μπροστά στον καθρέφτη μου δεν αρκούν για να περιγράψουν το τεράστιο έργο μου..

Είδατε λοιπόν τι συμβαίνει όταν μια θεά εκτός από ..κότερο διαθέτει και δικό της ..μίντιο; Εκφράζεται ελεύθερα!! Φανταστείτε να κάνει και δικό της κόμμα τι έχει να πει..

Ολόκληρο το κείμενο ΕΔΩ. Διαδώστε το!

