Δεν είναι τυχαίο ότι λόγω της ημέρας του «Αγίου» Βαλεντίνου οι απογοητευμένες γυναίκες (και όχι μόνο) των βορείων προαστίων συρρέουν στο Περιστέρι, στη Δραπετσώνα, στο Κερατσίνι, στο Πέραμα.. Τα βόρεια προάστια μαραίνονται σεξουαλικώς ενώ στα δυτικά ανεβαίνουν ολοένα και περισσότερο οι δείχτες μιας νέας μορφής εσωτερικού τουρισμού.. Ήδη οι Δήμαρχοι των περιοχών αυτών, λόγω της σημερινής εορτής, έχουν επιλέξει νταβραντισμένους εργάτες οι οποίοι υποδέχονται μετά ανυπομονησίας τις τουρίστριες κραδαίνοντας τους φαλλούς τους. Στη συνέχεια αφού χορέψουν το καθιερωμένο συρτάκι αποσύρονται σε καταλλήλως οργανωμένους χώρους όπου οι πιστοί απολαμβάνουν τα θαύματα του «Αγίου»..
Η τουριστική ανάπτυξη σε αυτές τις περιοχές επιβεβαιώνεται και επιστημονικά. Σύμφωνα με αποτελέσματα ερευνών για την ερωτική ζωή των Αθηναίων, που διενήργησε η Εταιρεία Μελέτης της Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας (ΕΜΑΣ), οι άντρες της «δυτικής όχθης» δείχνουν να ενδιαφέρονται για το σεξ κατά 40% περισσότερο από αυτούς των βορείων προαστίων. Σε περιοχές όπως η Κηφισιά, η Εκάλη, το Ψυχικό και το Μαρούσι, το ποσοστό δεν ξεπερνά το 15%. Το ενδιαφέρον για το σεξ στα νότια πέφτει στο 10%, στα ανατολικά στο 3% ενώ στο κέντρο αυξάνει στο 23,5%. Το γεγονός ότι οι άνδρες που ζουν στα βόρεια προάστια εμφανίζονται περισσότερο «χαλαροί» συνδέεται με την συχνότερη προσφυγή τους σε εικονικές συνευρέσεις στο διαδίκτυο. Μία δεύτερη ερμηνεία έχει να κάνει και με τη μειωμένη σεξουαλική επιθυμία στα βόρια προάστια καθώς, τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες με οικονομική επιφάνεια, μπορούν σχετικά εύκολα να αντικαταστήσουν το σεξ με υψηλής αξίας καταναλωτικά αγαθά.
Το γεγονός ότι στην «δυτική όχθη» η σεξουαλική επιθυμία γίνεται εντονότερη συνδέεται με την υποβάθμιση, την ρύπανση, την σκληρή φτώχεια και ανέχεια που μαστίζουν αυτές τις λαϊκές και καταφρονεμένες περιοχές. Η οικονομική κρίση αποδεκατίζει τον πληθυσμό. Οι εναπομείναντες δεν έχουν πλέον καμία απολύτως αγοραστική δυνατότητα για να προτιμήσουν τα καταναλωτικά αγαθά, όπως επίσης δεν έχουν πλέον και τίποτα άλλο για να χάσουν. Έτσι επιδίδονται στο σεξ και πολύ περισσότερο σήμερα, που η χάρη του «Αγίου» είναι και πιο μεγάλη, σαν νάναι η τελευταία μέρα της ζωής τους. Ταυτοχρόνως δε, αποκαθιστούν και την χαμένη τιμή του ελληνικού τουρισμού και φυσικά ενισχύουν οικονομικώς και τις τοπικές κοινωνίες.. Προλάβετε! Μένουμε Ελλάδα, μένουμε δυτικά προάστια!
Καλημέρα Σοφιστή.
Ομολογουμένως αυτό το διαζευκτικό «ή», κοινώς ή ψωνίζουμε ή ψωνιζόμαστε, με έβαλε σε μεγάλες σκεψεις, μερα που ειναι σήμερα…Μεγάλη η Χάρη Του.
Το σκεφτηκα απο δω, το σκέφτηκα απο εκει…τελικά αποφάσισα να μην αλλάξω το προγραμμα μου. Το πρωί θα πάω για ψώνια…το βράδυ…βλέπουμε.
Αγαπητέ Σοφιστή,
Δηλαδή «η φτώχεια θέλει καλοπέραση» δηλαδή; φιλικά,
Μπα… φταίει το γεγονός ότι οι των Βορείων Προαστείων έχουν πολύ μεγάλα σπίτια συνήθως, ζώντας αποτραβηγμένη ζωή ο καθένας στο «κάστρο του» (όπως οι Αγγλοι). Δεν πάνε πουθενά αν δεν κανονίσουν από πριν ώρα και τόπο. Ενώ οι άλλοι των φτωχότερων περιοχών βγαίνουν έξω συχνότερα, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ, έτοιμοι για όλα, καθώς δεν μπορούν να υποφέρουν την κλεισούρα των συνήθως φτωχικών διαμερισμάτων τους. Επίσης τους βάζει νέφτι στον κώλο και η ρύπανση.
Αυτή η κατάσταση υπήρχε ανέκαθεν. Απλώς δεν την είχαμε προσέξει, γιατί σε λιγότερο παρακμιακές εποχές ΟΛΟΙ έβγαιναν έξω πολύ συχνότερα και δεν είχε σημασία αν το σπίτι του καθενός ήταν διόροφο στην Κηφισιά η διαράκι στο Περιστέρι….
Πάντως σε γενικές γραμμές σωστές επισημάνσεις. Εύγε.
Υ.Γ. υσικα βγαίνουν κι οι πλουσιότεροι έξω, ίσως συχνότερα, αλλά… σε εντελώς δικά τους λημέρια, τώρα πια. Κι αν είναι στέκια _ήδη_ γνωστών, πιο δύσκολο είναι να συμβούν εκεί «one-night-stands». Θυμάμαι με είχε καλέσει πέρσι κάποιος «κιριλέ φίλος» σε πάρτυ, που μάλιστα το οργάνωσε στο κέντρο κι όχι στην περιοχή του αλλά δεν πήγε εκεί ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ άντρας που να μην είναι ΗΔΗ δεσμευμένοςε (σε ευρεία γκάμα ηλικιών 25-40 περίπου). Οπότε… οι ελάχιστες μόνες γυναίκες (35-45) στην παρέα ΠΟΛΥ θα προτιμούσαν μια φτηνή καφετέρια π.χ. στον Κορυδαλλό. ΟΠΕΡ ΕΔΕΙ ΔΕΙΞΑΙ. Δεν ένιωθαν και βολικά να την πέσουν πρώτες σε άντρα… ΗΔΗ γνωστό τους, έτσι κι αλλιώς.
Από αυτή την άποψη είναι ΚΑΛΥΤΕΡΑ τώρα, που μάθανε οι Ελληνες ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να μην «πηδάνε μέσω κοινών γνωστών», να βγαίνουν έξω χωρίς προσδοκίες έτοιμοι και έτοιμες για όλα (όπως την όμορφη εποχή των seventies / early eighties).
Σωστό κι αυτό..
είχα διαβάσει μια άλλη μελέτη πριν λίγα χρόνια, «το μορφωτικό επίπεδο καθορίζει την σεξουαλική συμπεριφορά», έλεγε.
και κατέληγε, όσο πιο χαμηλό τόσο καλύτερες επιδόσεις, όσο ανεβαίνει το μορφωτικό επίπεδο, μικραίνει το ενδιαφέρον για σεξ.???
Ενθουσιάστηκα με το σχόλιο της anepidotiς!!!!
Κι εγώ που νόμιζα πως ο Γκουζγκούνης ήταν τέρας μορφώσεως
Δηλ. οι 300 της βουλής θα πρέπει να ξεκίζονται.
Με τέτοια χάλια που έχει η ελληνική παιδεια θα πρέπει να ξεσκιζόμαστε όλοι.
Οπότε για ποια (σεξουαλική) κρίση μιλάμε;
Μήπως πρόκειται για προβοκάτσια των Τούρκων να μας πάρουν τους τουρίστες;
Κι αυτοί οι εργάτες που καραδαίνουν τους φαλλούς τους καλά θα κάνουν να προσέχουν γιατί τελευταία οι δήμαρχοι κόβουν παλούκια και φτιάχνουν «παρκινκ»
Μα υπαρχουν λογοι.
Πρωτον,η κουλτουρα του φτωχου,που μη εχοντας τιποτ αλλο να επιδειξει,επι…δειχνει,τον λουτσο του.
Δευτερον,οι αλλοι,οι πλουσιοι ντε,εχουν πολυ περισσοτερα να κανουν,(το να ψαχνεις να βρεις να αγορασεις ενα πολυ καλο αυτοκινητο,η μια μοτοσυκλετα,και μετα,να την πουσαρεις,σου τρωει ατελειωτες ωρες και φαια ουσια,οποτε οι γυναικες,μπαινουν σε δευτερη μοιρα.Ετσι κι αλλοιως,η συντριπτικη τους πλειοψηφια σημερα,ειναι για τα μπαζα), απο το να κυνηγανε γυναικες,που θεωρουν οτι μπορουν να βρουν ανα πασαν στιγμην,και οπως ξερετε,αυτο λειτουργει αρνητικα.Ξερετε το παραδειγμα του ζαχαροπλαστη,που δεν τρωει ο ιδιος τα γλυκα,γιατι τα βλεπει συνεχεια μπροστα του.
Φίλε Σοφιστή, δεν πειράζει που στην Εκάλη δεν γαμούν τις γυναικούλες τους.
Από ότι φαίνεται, γαμούν εμάς.