Και όμως στον χώρο της επικοινωνίας υπάρχουν και πιο άθλιοι ακόμα και από αυτούς τους διαπλεκόμενους δημοσιογράφους.. Λέω για τους αλήτες τους διαφημιστές που εμείς οι μπλόγκερς τους έχουμε χεσμένους πατόκορφα και γραμμένους εκεί που ξέρουν γιατί δεν έχουμε ανάγκη και δεν γουστάρουμε να πάρουμε διαφήμιση.. Αυτή είναι η ελευθερία μας και αυτός είναι ο μεγάλος φόβος τους..

Αυτοί λοιπόν οι άθλιοι μεσάζοντες και κηφήνες της κοινωνίας, οι ταλιμπάν της λεγόμενης «ελεύθερης αγοράς», που με το πρόσχημα ότι δήθεν κάνουν «ενημέρωση αγοράς» ελέγχουν και χειραγωγούν τα ΜΜΕ περισσότερο από τις κυβερνήσεις, αυτοί που αποτελούν την υπέρτατη εξουσία στα ΜΜΕ και βρίσκονται πάντα στο απυρόβλητο γιατί όλοι τους προσκυνούν εφόσον τίποτα δεν κινείται χωρίς διαφήμιση, αυτοί που μπροστά τους υποκλίνονται εξουσίες κραταιών πολιτικών προκειμένου να πάρουν ψήφους και κραταιών μεγαλοδημοσιογράφων προκειμένου να πάρουν διαφήμιση, αυτοί που διαμορφώνουν το πρόγραμμα όλων ανεξαιρέτως των ΜΜΕ αναλόγως το μάρκετινγκ και τα «target group» τους, αυτοί που εξαπατούν συνειδητά τον κόσμο με τις πολιτικές καμπάνιες-προπαγάνδες που αναλαμβάνουν, αυτοί που μετατρέπουν το τίποτα σε σπουδαίο και το ασήμαντο σε σημαντικό προκειμένου να πουλήσουν, που ευτελίζουν τη ζωή μας και κάνουν τους ανθρώπους προϊόντα στα παντός είδους σόου και θεάματα ελεεινής μορφής που στηρίζουν για να μαζεύουν κεφάλια θεατών και να τα εξαργυρώνουν στην αγορά, αυτή η κοινωνική ομάδα που ξεχωρίζει από όλες τις άλλες γιατί στερείται παντελώς κάθε ίχνους κοινωνικής συνείδησης και ντροπής, αυτοί λοιπόν οι άθλιοι πιέζουν την κυβέρνηση της Τρόικας και των Γιωργάκηδων να καταργήσει το αγγελιόσημο, δηλαδή την ασφάλιση των εργαζομένων στα ΜΜΕ και μάλλον τα καταφέρνουν..

Η δε περήφανη κυβέρνηση του περήφανου Γιωργάκη κάνοντας ως συνήθως μία ακόμα περήφανη πράξη για να σώσει την ..πατρίδα απέσυρε το άρθρο 67 από το ασφαλιστικό, τη διάταξη δηλαδή που καλύπτει την ασφάλιση των εργαζόμενων στα ΜΜΕ και στο Διαδίκτυο και την τιμολόγηση και άρα τη φορολόγηση και τον έλεγχο των κερδών των διαφημιστών και των ΜΜΕ! Δεν είναι τυχαίο φυσικά ότι σε όλη αυτή την επιχείρηση πρωτοστατούν οι άθλιοι του Αλαφούζου αυτοί δηλαδή που πρωτοστατούν και στην «σωτηρία της πατρίδος» από τις αγορές..

Το ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ, ενός υγιούς αυτοδιαχειριζόμενου φορέα κοινωνικής ασφάλισης του κλάδου των ΜΜΕ, που δεν επιδοτείται από το δημόσιο, σε ομόφωνη ανακοίνωση-απάντηση στους διαφημιστές και τη κυβέρνηση μεταξύ άλλων τονίζει και τα εξής:

«Την ώρα που όλοι οι Έλληνες κάνουν θυσίες κάποιοι «διαφημίζουν» δήθεν εξαιρέσεις και ανύπαρκτες προικοδοτήσεις στα Ταμεία των σκληρά εργαζόμενων ανθρώπων των ΜΜΕ προκείμενου να φοροδιαφύγουν και να μείνουν ανεξέλεγκτοι.

Οι Έλληνες διαφημιστές, δηλαδή οι υποχρεωτικοί μεσάζοντες ανάμεσα στα ΜΜΕ και τους διαφημιζόμενους, αγωνίζονται εδώ και χρόνια για την αύξηση των ανεξέλεγκτων κερδών τους επιχειρώντας να πείσουν την κοινωνία, την πολιτεία, τους διαφημιζομένους και τους καταναλωτές ότι το Αγγελιόσημο είναι μια νοσηρή υπόθεση που πρέπει να καταργηθεί γιατί επιβαρύνει την τελική τιμή του προϊόντος!!!..

..Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΤΟ ΑΓΓΕΛΙΟΣΗΜΟ… Γι αυτούς το Αγγελιόσημο είναι το δέντρο που κρύβει το δάσος, δηλαδή την αδηφάγο κερδοσκοπική απληστία τους. Στόχος τους : να αλωνίζουν ανεξέλεγκτοι και αφορολόγητοι στην αχανή Λεωφόρο του Διαδικτύου!! Είναι απλό: αγγελιόσημο στο Διαδίκτυο σημαίνει τιμολόγηση, άρα φανερός τζίρος, άρα έλεγχος, άρα ΦΠΑ, άρα φόρος στην κερδοφορία τους…

Για τα Ταμεία των ΜΜΕ το Αγγελιόσημο είναι Κοινωνικό Συμβόλαιο που κέρδισαν με ιδρώτα οι παλαιοί και διεκδικούν με τη δουλειά τους οι νεότεροι για το Σήμερα και το Αύριο του κλάδου των ΜΜΕ, των χιλιάδων ανθρώπων του και των οικογενειών τους…Τα Ταμεία Τύπου δεν εξαιρούνται από τις δραματικές αλλαγές στο εργασιακό και ασφαλιστικό θεσμικό πλαίσιο της χώρας.. Πουθενά δεν μας εξαιρεί το νέο ασφαλιστικό-εργασιακό πλαίσιο! Αυτό που κάνει είναι το μόνο λογικό, νόμιμο, δίκαιο και ηθικό που μπορεί να κάνει. Για τον ένα και μόνο λόγο ότι δεν μπορεί να μας συμπεριλάβει! Και δεν μπορεί γιατί δεν μας επιδοτεί! Τα ταμεία του Τύπου δεν επιδοτούνται από το ελληνικό κράτος και δεν επιβαρύνουν το ελληνικό δημόσιο, ούτε εμφανίζονται σε κανένα κωδικό του τακτικού προϋπολογισμού ή των δημοσίων επενδύσεων. Αυτός είναι ο λόγος τον οποίο οι διαφημιστές εμφανίζουν σαν ..εξαίρεση και ως προικοδότηση! Αν θέλουν, όμως, να μιλήσουν για «προίκες» ας εμφανίσουν στους πελάτες τους τα πιστωτικά τιμολόγια από τα ΜΜΕ στο τέλος της χρονιάς.

Καλούμε τον Υπουργό, την Κυβέρνηση και τα Μέλη του Κοινοβουλίου να μην υποχωρήσουν στο άρθρο 67 του νέου νόμου… Τα Ταμεία των ΜΜΕ είναι μια απόλυτα υγιής ιδιαιτερότητα του Κοινωνικού ασφαλιστικού μας συστήματος, που λειτουργεί σύμφωνα με το μοντέλο των αυτοδιαχειριζόμενων ταμείων (mutual societies) όπως δεκάδες παρόμοιοι οργανισμοί στην Ευρώπη αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο. Έχουν νόμιμο έσοδο που είναι πόρος ζωής και υπέχει θέση εργοδοτικής εισφοράς, χωρίς να επιβαρύνεται το ελληνικό δημόσιο. Οι εργαζόμενοι καταβάλουν τις δικές τους εισφορές, όπως ορίζει ο νόμος και όπως όλοι οι Έλληνες πολίτες .

Κάθε άλλη εκδοχή αποτελεί βάναυση παραποίηση της αλήθειας…»
Αθήνα 2 Ιουλίου 2010
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΕΔΟΕΑΠ

Advertisements