Διέφυγαν από τη βουλή νύχτα μέσα στον εθνικό μας κήπο ακροποδητί και με κλεφτοφάναρα, συνοδεία αστυνομικών, ανθρώπων και σκύλων, ενοχλώντας τα δέντρα, τις παπίτσες και τα ζευγαράκια στα παγκάκια που απολάμβαναν τη φύση και τη φύση τους…

-Μυρίζομαι βουλευτές να τρέχουν είπε εκείνος στο παγκάκι..

-Μη δίνεις σημασία μωρό μου, είπε εκείνη στην αγκαλιά του..

-Ναι αλλά όταν μυρίζομαι βουλευτές μου πέφτει, είπε εκείνος..

-Σου πέφτει με τη δημοκρατία; Είπε εκείνη..

-Ποια δημοκρατία; Είπε εκείνος..

-Είναι οι αντιπρόσωποι του λαού, είπε εκείνη..

-Θα σούλεγα τώρα ποιανού αντιπρόσωποι είναι, είπε εκείνος..

-Δεν είναι όλοι το ίδιο αγάπη μου, είπε εκείνη..

-Εντάξει αλλά είναι σάπιο το σύστημα οπότε το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, είπε εκείνος..

-Η Τρέμη και ο Καρατζαφέρης είπαν ότι όσοι αποδοκιμάζουν τους βουλευτές αποδοκιμάζουν τη ίδια τη δημοκρατία, είπε εκείνη..

-Η γελοιότητα ξεπερνά και την πιο καλπάζουσα φαντασία, είπε εκείνος..

-Ελα.. άσε την παθητικότητα και μπες μέσα μου, στο ναό της δημοκρατίας, είπε εκείνη..

-Κι αν περάσει ο Πάγκαλος με φακό και μας συλλάβει επ αυτοφώρω; Είπε εκείνος..

-Γιατί κάνουμε κανένα κακό; Είπε εκείνη..

-Η πατρίς κινδυνεύει και εμείς πηδιόμαστε βρε μωρό μου; Έχω ενοχές είπε εκείνος..

-Και γιατί έχεις ενοχές; Μαζί τα φάγαμε; Είπε εκείνη..

-Όχι, αλλά είμαστε στο χείλος της χρεοκοπίας και δεν βλέπω φώς στον ορίζοντα.. Μόνο μνημόνια, είπε εκείνος..

-Οι μόνοι που είμαστε χρεοκοπημένοι είμαστε εμείς οι πολίτες. Η πατρίδα είναι μια χαρά, είπε εκείνη..

-Εγώ πάντως νιώθω εξαπατημένος.. πουλημένος, προδομένος, ταπεινωμένος και εντελώς ευνουχισμένος πια.. Με τελείωσαν.. Πώς να μου σηκωθεί; Και μάλιστα ενώπιον του κοινοβουλίου; Ντροπή είπε εκείνος..

-Και θα κάτσεις έτσι να περιμένεις με σταυρωμένα χέρια και πεσμένη ..ψυχή; Έλα μπες μέσα μου τώρα, είπε εκείνη.. Τώρα σε θέλω πολύ..

-Μα ο έρωτας είναι και αντιπαραγωγικός.. Είμαστε όλοι ένοχοι και κοπρίτες.. Με τη συμπεριφορά μας και τις διαμαρτυρίες μας  ανησυχούμε τις «αγορές» και ανεβαίνουν τα σπρέντ, είπε εκείνος..

-Με τέτοια παθητικότητα τελικά μόνο τα σπρέντ ανεβαίνουν, είπε εκείνη..

-Δεν είμαστε ελεύθεροι να ερωτευτούμε μωρό μου, πάρτο απόφαση, είπε εκείνος..

-Είμαστε σε αδιέξοδο δηλαδή; Χωρίζουμε; Είπε εκείνη..

-Ας καθίσουμε εδώ στο παγκάκι μέχρι να περάσει η νύχτα και να ελευθερωθούμε, είπε εκείνος..

-Η νύχτα είναι πολύ μεγάλη και εγώ φεύγω, είπε εκείνη..

-Πού πας; Μη με αφήνεις μόνο μου με τις παπίτσες, είπε εκείνος..

-Πάω εδώ δίπλα στην πλατεία, στην άμεση δημοκρατία.. Όλο και κάποιον ελεύθερο θα βρώ εκεί να με αγαπήσει, είπε εκείνη..

Και έφυγε αφήνοντας τον μεγάλο έρωτα της ζωής της παρέα με πάπιες, βουλευτές, Πάγκαλους και Γιωργάκηδες, Τρέμες και Πάσχους Μανδραβέληδες που προσπαθούσαν σαν κλέφτες και ακροποδητί να διαφύγουν μέσα στη νύχτα του εθνικού μας κήπου..